letterbomb Skrevet 12. november 2015 #1 Skrevet 12. november 2015 Jeg må bare beklage dersom jeg har publisert dette i feil tråd! Jeg må snart bytte telefon, siden iPhonen min nesten ikke fungerer lengre. Jeg har lest litt om ulike telefoner, og lurer på om noen har erfaring med Sony Xperia Z5 (eller andre, som Z3 f.eks.) og hva de i så fall mener om det? Jeg vil ikke ha en telefon med altfor kompliserte menyer. Samsung synes jeg blir litt kronglete, og jeg vil ikke ha noe som er for stor overgang etter iPhone. Jeg vil helst bytte til noe annet enn iPhone også. Det er ikke noe stort problem (egentlig kun et luksusproblem), men synes det er fint å høre hva folk tenker om denne mobilen. Takk for svar! :-)
Gjest Money Skrevet 12. november 2015 #2 Skrevet 12. november 2015 Jeg har hatt Iphone 4s, en god del htc telefoner og en z1 compact. Den beste telefonen jeg har hatt var z1, behagelig form, passe størrelse og veldig brukervenlig. Jeg har en s5 nå, og det må være den værste telefonen jeg har hatt. Alt for stor og klønete, tåler lite og forferdelig rotete menyer. Min neste telefon blir uten tvil en Sony.
Hattivatti Skrevet 12. november 2015 #3 Skrevet 12. november 2015 Jeg har hatt z5 compact. Helt grei telefon, men knuser bare du ser litt hardt på den. Den er også helt ubrukelig når skjermen blir knust. Selv med en bitte liten sprekk i et hjørne så funker ikke resten av skjermen. Jeg vet ikke om vanelig z5 har samme problemet, men ville styrt unna z5 compact hvis du ikke vil bruke mye penger på ny skjerm.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 Jeg har z2 og den er robust, har sådan silikon deksel på den men har mistet den mange ganger i bakken. Ingen problem ned skjerm, Z3 derimot sprekker bare du ser på den. Kjenner ikke til z4 og z5 men brukersnittet er vell likt på alle. Batteri tiden er også vesentlig bedre en mange av konkurrentene. Anonymkode: 980b2...aeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå