Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Alle har egne sløsings problemer med pengene. Noen har Chopins problemer, andre øl og vind. Uansett mitt er horer, jeg er avhengig av å kjøpe sex. Og det koster litt. Jeg ber dere om hjelp og tips til å slutte.

Takk på forhånd :)

Anonymkode: fd27b...c53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes behandlig for de forskjellige typene av avhengighet. Få fastlegen til å henvise deg til behandling

Anonymkode: a1529...08c

Skrevet

Det finnes behandlig behandling

for de forskjellige typene av avhengighet. Få fastlegen til å henvise deg til behandling

• Liker 1
Skrevet

TS, hva mener du med denne setningen, første del?: Noen har Chopins problemer, andre øl og vind.

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet (endret)

Clair de Lune, jeg kjenner meg igjen. Repeat-repeat-repeat.

Mitt tips er å få tilgang på gratis sex, kanskje det er enklere å slutte med å betale for sex da.

@Arabella: Du vet hva han mente med den setningen! "Noen har shoppingproblemer, andre har problemer med øl og vin."

Endret av Rainstorm
Skrevet

TS, hva mener du med denne setningen, første del?: Noen har Chopins problemer, andre øl og vind.

Sikkert  Shopping og vin

Skrevet

Evt kan man være avhengig av å lytte til musikk av Chopin, og være avhengig av å løpe i motvind (kan bli svært slitsomt!) :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Sikkert  Shopping og vin

Ah, selvfølgelig! Er det autocorrect (på telefon?) som er årsaken til at det blir så mange ubegripelige ord?

• Liker 1
Skrevet

Ah, selvfølgelig! Er det autocorrect (på telefon?) som er årsaken til at det blir så mange ubegripelige ord?

Ofte er det årsaken, ja :)

Skrevet

Clair de Lune, jeg kjenner meg igjen. Repeat-repeat-repeat.

Mitt tips er å få tilgang på gratis sex, kanskje det er enklere å slutte med å betale for sex da.

@Arabella: Du vet hva han mente med den setningen! "Noen har shoppingproblemer, andre har problemer med øl og vin."

Nei, det visste jeg ikke. Jeg tenkte meg jo at "vind" skulle være "vin", men hva Chopin hadde med saken å gjøre, var fjernt fra mine tanker.

• Liker 1
Skrevet

Nei, det visste jeg ikke. Jeg tenkte meg jo at "vind" skulle være "vin", men hva Chopin hadde med saken å gjøre, var fjernt fra mine tanker.

Ikke si at du aldri har hørt om noen som er avhengig av selveste Chopin?

:fnise:

Gjest supernova_87
Skrevet (endret)

:fnise: Vet du ikke om det svært kjente Chopin-syndromet!? Det er der man er avhengig av å si alle ting på en forfransket måte slik som man blant annet sier Chopaææ.

Endret av Rainstorm
Skrevet

Hvordan skal det ellers uttales? Kopin?

• Liker 1
Skrevet

Eller Sopin?

(som er et dialektord for sulten)

• Liker 1
Skrevet

Ps

Jeg tror vi er flere som ikke forsto HI

Det sto: "Noen har Chopins problemer"

Betyr dette at noen arvet Chopins problemer? Hvilke problemer hadde evt Chopin?

• Liker 1
Skrevet

Hei! Alle har egne sløsings problemer med pengene. Noen har Chopins problemer, andre øl og vind. Uansett mitt er horer, jeg er avhengig av å kjøpe sex. Og det koster litt. Jeg ber dere om hjelp og tips til å slutte.

Kan du få noen til å passe på pengene dine, til du har greid å slutte med avhengigheten?

• Liker 1
Skrevet

Nei, alle har ikke sløsingsproblemer.

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet

Eller Sopin?

(som er et dialektord for sulten)

For noen moroklumper dere er! Jeg ler og ler, og nå spytta jeg på telefonen min også. "Jeg skal spille Clairde dø lunE av Kopin"! Kopin! Jeg dør litt. Sop inn. :laugh:

Kopin! Kopin? Ligger og grynter inn i puta. "Neste stykke er Nåktyrn av Sop inn", fantastisk.

Jeg arver gjerne Chopins problemer, men helst ikke pengesløsingsproblemer.

Skrevet

For noen moroklumper dere er! Jeg ler og ler, og nå spytta jeg på telefonen min også. "Jeg skal spille Clairde dø lunE av Kopin"! Kopin! Jeg dør litt. Sop inn. :laugh:

Kopin! Kopin? Ligger og grynter inn i puta. "Neste stykke er Nåktyrn av Sop inn", fantastisk.

Jeg arver gjerne Chopins problemer, men helst ikke pengesløsingsproblemer.

Tusen takk! :)

Hva var Chopins problemer? Jeg er bare veldig nysgjerrig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...