Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hå kjære kvinner!
Jeg er sikkert ikke den eneste her inne som føler seg frustrert og kanskje litt nedfor med tanke på det å prøve å få barn. Jeg er nemlig en av de. Er frustrert, sint og lei meg for at alt tar så lang tid.. Selvsagt tar det tid for noen, og dette skjønner jeg jo. Men er utrolig frustrerende. MEN jeg og min samboer skal ikke gi opp håpet enda! lurer på en ting (som sikkert har blitt spurt om tidligere). Jeg hadde EL rundt den 28 sep eller rundt den 1, er ganske usikker egentlig, jeg gikk tom for eggløsningstester, hehe. Men vet at den er rundt der, og vi hadde oss ganske heftig om jeg kan kalle det det, rundt denne tiden. Jeg har testa de siste dagene, har ikm den 17, så altså litt under en uke til, har fått negativt hittil. Har jeg testet for tidlig? 
Reagerer på at jeg ikke har begynt å "spotte" nå, siden jeg pleier å gjøre dette litt i forkant av menstruasjonen. Men herregud, alt for tidlig å si. Men sånn er det når man så virkelig vil!! :duskedame:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

mente selvfølgelig KM og ikke IKM, selv om det hadde vært fint :sengekos:

Endret av Theakri
Skrevet

Det er nok litt tidlig å teste ja, og er jo noen som ikke får positiv test før etter IKM også. Er såklart best å vente til IKM, men sliter med det selv.. :P Jeg har aldri fått positiv test før fire dager før IKM, og da har den vært veldig svak, så gidder aldri å teste før det :)

Skrevet

Da er du vel 10-11 dpo nå. Noen tester positivt fra 8-9 dpo, noen bare fra 13-14 dpo og senere.

Bør du være sikrere på at testresultaten er gyldig, så vent 2-3 dager til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...