AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 I en lang singelperiode tidlig i tyveårene, som er nesten ett tiår siden, så ble jeg kjent med en mann som jeg fikk ganske god kontakt med💑 (-to kvelder med gode samtaler, og noen få kyss💕) Dessverre var vi bosatt i to forskjellige byer pga studier, og den videre kontakten foregikk over nettet (-msn)💻. Vi snakket litt om at jeg skulle komme en helg for å besøke han✈️, noe som ikke ble noe av. For min del dreide det seg om økonomi💰 og jobb, jeg hadde ikke råd til å reise og jeg jobbet i helgene, i tillegg til at jeg på det tidspunktet engstet meg i hel fordi overnatting en hel helg= sex🍌🔥, og min selvtillit var på bunn der🙈På fritiden begynte jeg og min venninne og henge sammen med hennes barndomsvenn. Og på et tidspunkt gikk det opp for meg at han kom ikke på besøk til henne, men fordi han var interessert i meg😱😁💕Jeg følte det ble feil og ha kontakt med begge to, og valgte mann nr 2. Valget var enkelt fordi jeg kom til å bli værende flere år i samme by som mann nr 2, samtidig som mann nr 1 kom til å bli boende i sin by. Avstandsforhold mellom to studenter med dårlig økonomi var i mine øyne håpløst. Jeg var bare halvveis ærlig med han, fordi det eneste jeg sa var at jeg hadde møtt en mann, og at jeg følte det ble feil og ha kontakt med mann nr 1 samtidig. Og siden har jeg ikke hatt noe kontakt med han.Dette er som sagt en god del år siden. Jeg har vært singel en stund, men ikke datet noen. Pga noen innlegg her på kg✏️ har jeg den siste uken begynt å tenke på mann nr 1. Vi er begge ferdige med studier, og har fast jobb. Jeg har googlet han og vet at han fortsatt bor i studie-byen, men jeg aner ingenting om sivilstatusen hans⁉️. Jeg aner ingenting om hvor seriøs han var den gangen, og derfor heller ikke om og evt hvor mye jeg såret han, men jeg tror han ble betatt. Er det greit å sende en Mail idag? (Til jobb-mailen som er den eneste jeg fant?) Hva tenker dere? Og hvordan ville du som mann reagert? Skriv om du er mann eller kvinne😊Jeg vet ikke hva jeg vil, men jeg lurer på hvordan det går med han. (Om han fortsatt vil ha besøk, så er jeg ikke en usikker tyveåring lenger. 💰✈️😉🍌🔥💥💕⁉️)takk til alle som gidder å lese og kommentere😊✏️ Anonymkode: de225...d19
ajarRun Skrevet 20. desember 2015 #2 Skrevet 20. desember 2015 Creepy som faen å sende mail til jobbmailen, det er litt som å dukke opp på jobben hans med en stor og upassende gave for å proklamere kjærligheten din til han.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #3 Skrevet 20. desember 2015 Nei og atter nei. Anonymkode: 0cf5d...d71
WubWub Skrevet 20. desember 2015 #4 Skrevet 20. desember 2015 Du skjønner vel selv at han ikke har så høye eller gode tanker om deg etter at du avviste han å valge en annen mann fremfor han? Nei la gutten være ifred, du har såret han nok nå.
Gjest Minesveiper Skrevet 20. desember 2015 #5 Skrevet 20. desember 2015 Vanskelig å si. Du var ærlig med han og sa at du traff en annen mann, selv om du ikke sa hva du egentlig følte. Ville bare prøvd jeg. Når det har gått en stund og han er nok over at du valgte en annen da. Hvis du forteller mann nr 1 hva du egentlig følte om han blir han sikkert glad
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #6 Skrevet 20. desember 2015 Finn en ny mann. Det virker litt som om du er lei av å være singel, kanskje vil ha hans bekreftelse og har latt tankene vandre til "tidligere menn" i mangel på noe bedre. Det er mange andre der ute, og denne droppet du tross alt til fordel for en annen. Du trenger antakelig bare en bytur med en venninne. Anonymkode: a8bf7...aab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå