AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Jeg har foreløpig bare fått informasjon om salg et sted, og det er Stormberg og de har dette Black friday-salget både i fysiske butikker og i nettbutikken. Der skal jeg handle den 27.Ønsker tips om salg i andre butikker, og inspirasjon fra dere På forhånd takk! PsSkal handle kun ting jeg trenger (til Julegaver og til meg selv) Anonymkode: 0f181...f25 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 de har Black Friday på de fleste kjøpesentre og på kjeder som Elkjøp o.l. sikkert både på nett og i fysisk butikk :-) Anonymkode: fb9be...1df
DaisyDuck9 Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Vaskemaskinen synger på siste verset her, så håper på å kanskje skaffe meg en ny på Black friday. Vet ikke om sånne ting pleier å være sterkt nedsatt? Føler alle reklamerer, så har mistet oversikten. Blir nok å dra til det nærmeste shoppingssenteret og sjekke stemningen der.Ellers planlegger jeg å starte med julegavene, type kjøkkenutstyr til mor og kanskje leker til barna og tantebarn. Kommer til å ta en tur på Toys r us, mye penger å spare dersom de rette tinga er nedsatt:) Og ny vinterjakke! Det trenger jeg. Stormberg får nok et besøk:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå