Alice1982 Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Hei! Jeg er litt i villede her ang valg av kjole t julebordet allerede nå på fredag..Jeg har kjøpt en mørkblå kjole med en del glitter på "overdelen", men nå lurer jeg på om den kanskje et litt for mye..? Er litt redd for at det skal bli for mye blingbling/Hollywood-glam.. Ellers er fasongen ganske så klassisk/elegant. Ingen utringning, bare armer, kroppsnær, og lengde til knærne. Så nå har jeg sett på en annen gammle kjole jeg har. En mer "diskret" grå kjole. Denne kjolen er fin i seg selv, men et redd for at jeg blir litt mer usynlig i denne.. Fasongen er forøvrig veldig lik den andre.. Noen innspill??
Alice1982 Skrevet 11. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2015 Ganske ny her inne... Hvordan viser heg bilder? 🙈
Janne Marita Skrevet 12. november 2015 #4 Skrevet 12. november 2015 Hei! Jeg er litt i villede her ang valg av kjole t julebordet allerede nå på fredag..Jeg har kjøpt en mørkblå kjole med en del glitter på "overdelen", men nå lurer jeg på om den kanskje et litt for mye..? Er litt redd for at det skal bli for mye blingbling/Hollywood-glam.. Ellers er fasongen ganske så klassisk/elegant. Ingen utringning, bare armer, kroppsnær, og lengde til knærne. Så nå har jeg sett på en annen gammle kjole jeg har. En mer "diskret" grå kjole. Denne kjolen er fin i seg selv, men et redd for at jeg blir litt mer usynlig i denne.. Fasongen er forøvrig veldig lik den andre.. Noen innspill?? Hei:) Hvis du føler deg fin i den mørkeblå kjolen så ville jeg gått for den. Om du blir den fineste i rommet så er jo ikke det det verste som kan skje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå