AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Jeg er gravid men fare og redd for å miste. Husker hvor vondt det var de to siste gangene jeg mista. Første gang var jeg alene hjemme og jeg bare løp inn på do og da var helvete igang. Jeg kasta opp i søplebøtta flere ganger og blødde masse og hadde helt forferdelige smerter og jeg var så svimmel og kvalm at jeg nesten slimet av... Hadde jeg besvimt så hadde jeg skalla rett i steingulvet og hvem vet hvordan det hadde gått.. Hadde veldig vondt etter jeg kjente at embryoet passerte og jeg tror jeg hadde ettervern. Badet så ut som et blodig åsted når jeg var ferdig.... Jeg hadde følt det er bedre om jeg kunne mista på sykehus for der føler jeg meg tryggere.. der kan ihvertfall noen redde meg fra å besvime i noe hardt og kanskje gi meg smertelindring... ? Er så redd for å miste denne gangen... kan man søke hjelp om man vet at man skal miste eller må man faktisk bare være alene hjemme?? Anonymkode: a0ff4...426
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #2 Skrevet 11. november 2015 Rettelse: ettervern skule være etter-rier. Anonymkode: a0ff4...426
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #3 Skrevet 11. november 2015 Skjer dette igjen, så ringer du 113 og får hjelp! Kryswer fingre for at det går bra, denne gangen. Anonymkode: e8ad2...203
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #4 Skrevet 11. november 2015 Tusen takk så snill du er, ja håper virkelig det da hadde jeg blitt universets lykkeligste skapning!! Anonymkode: a0ff4...426
Mari Y Skrevet 11. november 2015 #5 Skrevet 11. november 2015 Det var virkelig ille! Men får håpe at det ordner seg i denne omgang:) jeg foreslår som nevnt over her, å ringe 113, eller kanskje 112, neste gang det skjer. Men du kan sikkert forhøre deg med Lommelegen.no:) i tilfelle det skulle oppstå, igjen. Er du under 25, kan du sikkert også kontakte nettsiden Klara Klok:) Et annet forslag kan kanskje være å kontakte fastlegen eller en helsesøster, og forklare situasjonen som er skjedd tidligere, og at du er redd for at det skal skje på nytt.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #6 Skrevet 11. november 2015 Hvordan føles det for andre å miste, synes det er så rart at ingen snakker om den fysiske smerten ved det for det gjør så grusomt vondt. Det var blod oppover veggen og på gulvet og oppkast utover bademøblene foran meg... og jeg bare lå på gulvet etter å ha mistet og skrek konstant og ukontrollerbart for det var så vondt! Ja jeg får ringe neste gang.. hvis det skjer Anonymkode: a0ff4...426
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå