Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2004 #1 Del Skrevet 29. september 2004 Kan noen hjelpe meg med litt her. Jeg lurer på hva som er engelsk eller latinsk navn for sopp/underlivsopp? Og, har noen hørt om en sjelden kjønnsykdom som begynner på M ? Den skal minne om herpes. Men er veldig uvanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 29. september 2004 #2 Del Skrevet 29. september 2004 Kanskje bedre å legge inn denne på generell debatt eller kropp, helse og trening? Og nei, aner ikke hvilket ord du er ute etter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2004 #3 Del Skrevet 29. september 2004 Det ble jo helt feil dette. Kan noen flytte denne for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 30. september 2004 #4 Del Skrevet 30. september 2004 Den lå på riktig forum nå. Soppinfeksjon heter i hvertfall på engelsk rett og slett fungal infection. Det andre spørsmålet ditt har jeg ikke peiling på, kan du ikke bare google "kjønnssykdommer" eller "seksuelt overførte sykdommer", eller tilsvarende termer på engelsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. september 2004 #5 Del Skrevet 30. september 2004 Underlivssopp heter yeast infection. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 30. september 2004 #6 Del Skrevet 30. september 2004 Underlivssopp heter yeast infection. Jepp, for underlivssopp er visst en type infeksjon med gjærsopp (candida albicans). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2004 #7 Del Skrevet 30. september 2004 Og sopp som sådan heter vel fungus på latin kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå