Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var er snart 9 uker på vei og var på tidlig ul i dag og fikk beskjed om at det ikke var et levende foster der:( fosteret var ca 8 uker. Ble sendt på ahus og fikk masse info og selvfølgelig piller..  Er det veldig vondt å ta abort? Har det nok jævlig psykisk og håper ikke det blir altfor ille fysisk også! Noen gode råd? 

Hilsen fortvilet jente

Anonymkode: 018e2...b1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde MA i januar, noen uker senere enn deg. Ble en medisinsk abort på sykehuset (delvis...). Fysisk var det ikke så ille, sterke menssmerter og masse blod og gørr, men ikke så vondt som jeg frykter. Dette før jeg fikk litt smertestillende, da forsvant all smerte. Fysisk i alle fall. Vondest var det faktisk ved UL da gyn måtte "hente ut" rester som satt fast i livmortappen. DET var vondt!! Men fort gjort.

så for meg gikk det fysiske greit, men psykisk slet jeg i flere mnd etterpå. MA er et sjokk og man føler seg så lurt av kroppen.. Kjedelige saker :( 

Anonymkode: ca2a9...6bc

Skrevet

Uff, så leit! Vet ikke hvordan smertene er med piller, men jeg har selv hatt en SA og den var ikke smertefull egentlig, føltes bare ut som mensen.

Sender deg en god klem :hug: Vet hvor psykisk vondt det er å miste. 

Anonymkode: 0f0a0...bd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...