Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du viser jo kun jenter, og dessverre så er det jenter som kler oransje/rødt hår best.

Anonymkode: c3910...365

Eg er heilt usamd, det finst masse flotte oransjehåra menn også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rødt/Oransj hår er noe av det nydeligste som finnes!!!! Jeg har så innmari lyst på det selv, men farga rød/oransj er ikke fint rett og slett.

Synes menn med rødt hår også er nydelig! I jentegjengen min på 6stk så har 4stk ektemenn med rødt hår.

Anonymkode: 22fd2...8c0

• Liker 1
Skrevet

Åå, oransje/rødt hår er nydelig, i alle slags nyanser! Ser mange pene jenter/gutter som har det. Har også vært sammen med en med rødt hår☺️ Husker da jeg var yngre, i tenårene, så syns jeg ikke det var så pent. Heldigvis noen holdninger man vokser av seg!! Misunner deg med en så fin hårfarge, ts. 

Anonymkode: ba737...6da

• Liker 1
Skrevet

Vi er heldig TS som har denne hårfargen!! 

Er ikke det flott med rødlig skjegg også da, damer? 

:) Helt ærlig

Anonymkode: 243f2...810

Skrevet

i din alder så er det dessverre vanlig og si slike ting, men fei det av deg. det er en søt farge og alt kler den smukke.

jeg tror at folk som har et behov for å kalle opp folk, uansett alder har et dårlig selvbilde når det angår seg selv.

Anonymkode: 54922...d22

Skrevet

Har hatt ons med ei med oransje hår. Hun var dritsexy og skikkelig god i senga også ;) Voksne som kommenterer at de er så bleik og oransje hår ikke er pent er barn i voksne kropper. Trøst deg med det. 

Jeg tror ikke hårfargen har noe å si for seksuelle ferdigheter, altså :ler:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har rødlig hår, mer bestemt rødblondt, men farger det mer rødt. Syns det er fint, men har som alle andre rødhåra hørt enkelte kommentarer. Aldri at det er stygt, men mer sånne spøkefulle ginger-kommentarer. Tar meg ikke så nær av det.

Jeg er blek i tillegg, men finere med blek og pen hud enn kvisete "brun"/vanlig. Jeg kan gå uten sminke uten å skjemmes, så da får heller folk synes jeg er stygg fordi jeg ikke er Ms Brun og Blid.

Skrevet

Jeg tror ikke hårfargen har noe å si for seksuelle ferdigheter, altså :ler:

Nei ikke det jeg mente:laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...