Gå til innhold

Andre date: Han vil ha hjemmedate med film

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en fyr fra tinder for en ukes tid siden. Vi drakk et par øl, og storkoste oss gjennom kvelden på byen, før jeg måtte dra hjem. (Han avsluttet med å si at han hadde hatt en fin date.)

Vi har snakket noe siden da. (Han tok kontakt først.) Jeg spurte han en dag om han ville ta en øl igjen i løpet av helga, men han hadde besøk fra hjemlandet, så det passet ikke. Så tok han kontakt etter helga:

Første gang:

• Han sa han var så fyllesyk, og trengte massasje + trøst. (På humoristisk vis.), og hintet til at jeg skulle komme dit om det passet. Han spurte om dette på kvelden, og jeg sa jeg nettopp hadde kommet hjem fra skogstur og at det dessverre ikke passet. 

Andre gang:

• To dager senere senere tar han kontakt igjen og vi snakker litt løst før han foreslår film hjemme hos han etterpå. Dette også på ettermiddag/kveld. Jeg foreslår først at vi heller går ut og tar en øl og spiser noe godt. Da sier han at helst ikke vil bruke mer penger ute nå. Forståelig nok. Så foreslår jeg heller morgendagen eller overmorgen fordi jeg da rekker bussen hjem igjen. Da sier han at jeg jo bare kan ligge over der, og at det ikke passer de to dagene jeg foreslo. (På humoristisk vis igjen. Jeg svarer med at jeg helst vil sove hjemme.) Vi avtaler til slutt at vi tar det senere.

Burde det ringe noen bjeller? Jeg er ute etter et forhold, og er forsiktig med å ligge med mannfolk før jeg vet hvor jeg har dem. Vanskelig dette. Jeg vil jo ikke være kjedelig og si nei til alt heller, men samtidig så kan det virke som at han er ute etter å få meg på rygg kjapt. Og OM jeg skulle si ja til å bli med han hjem, er det da dumt å nekte sex? Er det "mulig" å unngå det? 

Hva tenker dere? Setter stor pris på svar! 

Anonymkode: ae4ae...b04

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med siste, han her dropper du NU!!

• Liker 3
Skrevet

Han er soleklart ute etter noe mer enn bare en "filmkveld". Ikke dra om intensjonene dine ikke er å ha sex med han.

• Liker 3
Skrevet

Fikk ikke helt gode vibber av det med "besøk av noen fra hjemlandet" heller. 

Skrevet

Prøv noe annet enn tinder. De fleste der er bare ute etter sex. Tror en del av betalingssidene siler ut mange av disse.

Som mann selv blir jeg overrasket over at folk leter etter forhold på tinder. 

Anonymkode: 4f8c6...915

• Liker 2
Skrevet

Begynt å bli rimelig kjølig ute. Han trenger gode ørevarmere.

Anonymkode: f4202...2dd

Gjest revestrekjenta
Skrevet

Prøv noe annet enn tinder. De fleste der er bare ute etter sex. Tror en del av betalingssidene siler ut mange av disse.

Som mann selv blir jeg overrasket over at folk leter etter forhold på tinder. 

Anonymkode: 4f8c6...915

Dette stemmer ikke helt. Har sett/møtt flere seriøse der inne. 

Gjest revestrekjenta
Skrevet

Begynt å bli rimelig kjølig ute. Han trenger gode ørevarmere.

Anonymkode: f4202...2dd

hva mener du??

Skrevet

Er ganske åpenbart at han kun er interessert i sex med deg.

Anonymkode: 14404...04e

• Liker 2
Skrevet

Er det så farlig med sex da? Blir lykkelig av det :)  

Skrevet

Ville ikke dratt om jeg ikke ville ha sex ihvertfall. Høres ut som en som kjappest mulig vil skaffe seg et tinderligg.

Anonymkode: 7f83e...ee6

• Liker 1
Skrevet

Urk, jeg vil helst ha filmkveld på første daten. Kafeer er bånn. :P Går det virkelig ikke an å foreslå sånt uten at folk stikker av fordi de tror det betyr sex?

• Liker 2
Skrevet

Urk, jeg vil helst ha filmkveld på første daten. Kafeer er bånn. :P Går det virkelig ikke an å foreslå sånt uten at folk stikker av fordi de tror det betyr sex?

Nei, det går virkelig ikke an. Altså, du kan gjerne foreslå det, men de fleste med litt erfaring vil da påstå du kun er ute etter sex. Jeg ville aldri takka ja til en første date hjemme hos han, eller hjemme hos meg. Man vet jo ingenting om personen. For alt man vet kan man ende opp drept. Greit å møtes in public en del ganger før man går hjem med noen. 

• Liker 2
Skrevet

Nei, det går virkelig ikke an. Altså, du kan gjerne foreslå det, men de fleste med litt erfaring vil da påstå du kun er ute etter sex. Jeg ville aldri takka ja til en første date hjemme hos han, eller hjemme hos meg. Man vet jo ingenting om personen. For alt man vet kan man ende opp drept. Greit å møtes in public en del ganger før man går hjem med noen. 

Men jeg er jo ikke det, jeg vil bare se film. Jaja, har vel forsåvidt fordommer om kaféfolk selv. :P

Skrevet

Det er ikke sikkert han tenker på sex. Men du bør være klar på hva du vil. Jeg har vært på filmdates og det har ikke nødvendigvis endt med sex, men det kommer jo helt an på hva man er ute etter selv. Dersom han nevner overnatting igjen, så kan du fortelle han at du synes det er litt tidlig i og med at det bare er andre gangen dere møtes. Hvis han ikke forstår det, så er han nok bare ute etter sex. 

Og hvis dere treffes for film, ikke gi han forhåpninger om noe mer den kvelden. Vær klar på hva du vil og hvor din grense er. 

• Liker 2
Skrevet

Ååh uff. Høres ut som en jeg "datet" derifra :P dvs, første date var superbra - han sendte mld før han kom seg hjem om at vi måtte sees igjen. Vi møttes fire dager etterpå, på en kinodate, før det bar videre til en bar som viste seg å "tilfeldigvis" ligge rett rundt hjørnet for der han bodde. "Hadde vært hyggelig om du ville være med hjem til meg å ta et glass vin".. Jadda. Jeg som var Tinder jomfru (og kun hadde vært i langvarige forhold før det, uten noe datingopplegg) gikk fem på! Vel hjemme hos han tok det ca 20 min før han var i full gang med å få meg til sengs. 

ALDRI igjen. 

Anonymkode: 4ed47...bc4

• Liker 1
Skrevet

Fikk ikke helt gode vibber av det med "besøk av noen fra hjemlandet" heller. 

Dette kan da være hvilket som helst land. 

Høres ut som om kun er ute etter én ting da. hadde ikke giddet

Skrevet

Enig med de andre som har svart her.

I tillegg legger jeg merke til det som vitner om noe egoistisk trekk fra hans side basert på meldingene du får. Han er tydelig ikke typen som er opptatt av å "please dama", og tilpasse seg deg. Han avslår alle dine forslag, og vil kun møtes på egne premisser. Også er det jo veldig tydelig hva han vil at skal skje.. "masser meg".. jeg blir litt sånn; "nei, det er du som skal massere meg!" :P (fått nok av ego menn, som kun tenker på egen orgasme i senga).

Anonymkode: 56133...d18

• Liker 2
Skrevet

Han tenker kun med pikken sin. Ikke mye verdt denne karen her.

Anonymkode: 892dc...916

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...