sjokoladeelskeren Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 heihei jeg skal på byen for første gang, men er veldig usikker på hva jeg skal ha på meg, og hva som liksom er normalt. Vennene mine sier de skal ha på seg bukse og en fin topp, men er ikke det mest normalt å gå med skjørt eller kjole? eller er det annerledes nå som det begynner å bli kaldt ute? Har litt lyst å pynte meg litt siden det blir første gang for meg.
Cashbah Skrevet 11. november 2015 #2 Skrevet 11. november 2015 Så kort kjole at rumpa vises er visst vanlig. Ikke glem at puppene skal henge utenfor kjolen, and you're all set. 3
sjokoladeelskeren Skrevet 11. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2015 Så kort kjole at rumpa vises er visst vanlig. Ikke glem at puppene skal henge utenfor kjolen, and you're all set.heldigvis er jeg ikke helt den typen
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #4 Skrevet 11. november 2015 heihei jeg skal på byen for første gang, men er veldig usikker på hva jeg skal ha på meg, og hva som liksom er normalt. Vennene mine sier de skal ha på seg bukse og en fin topp, men er ikke det mest normalt å gå med skjørt eller kjole? eller er det annerledes nå som det begynner å bli kaldt ute? Har litt lyst å pynte meg litt siden det blir første gang for meg.Du kan gå i hva enn du føler deg komfortabel i. Husk viss du har skjørt, så er det ofte lurt å ikke ha dyp utringing også, keep it classy Anonymkode: 45e8d...9ba
Tinuwiel Skrevet 12. november 2015 #5 Skrevet 12. november 2015 Så kort kjole at rumpa vises er visst vanlig. Ikke glem at puppene skal henge utenfor kjolen, and you're all set.her traff du spikeren på hodet, men ikke glem noen skyhøye stiletter du ikke klarer å gå i! 2
Sirah Skrevet 12. november 2015 #6 Skrevet 12. november 2015 Ta på deg klær du føler deg fin i TS. Vil du gå i skjørt, så går du i skjørt. Det er like mange som går i kjole/skjørt som bukse og begge delene er like normalt.Nå har jeg etterhvert blitt så gammel at jeg ikke gidder å fryse lenger så for min del er det bukse som gjelder på denne tiden av året. Jeg kan nesten ikke tenke meg noe mer pyton enn å stå i en lang taxikø midt på natta og fryse. Kos deg
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #7 Skrevet 12. november 2015 "Ikke gå med utringning hvis du har skjørt!" Ey, TS, vet du hva? Gå med akkurat det du vil, du. Det er vanskelig å si hva som er normalt ettersom jeg ikke vet hvilke steder dere skal på, men på byen ser man folk iført alt mulig rart. Du kommer neppe til å være den mest pynta, den mest horete, den mest streite eller hva det måtte være nesten uansett hva du velger å gå på deg, og om du så greier å skille deg ut, er folk flest for drita til å bry seg. Jeg har gått på byen i dongri og joggesko, jeg har gått i paljettkjole og høye hæler og sminke det tok tre timer å legge (og som ble til slutty panda innen bussturen var slutt), og jeg har gått i klær som ville sklidd rett inn i Eurovision 2007. På det samme utestedet. Det eneste som kan være greit å tenke på er at klærne bør være noenlunde praktiske dersom du er dansetypen. Med alkohol innabords er det gjerne ikke alltid man husker på å dra ned skjørtet til enhver tid, og å se rumpa si blottet på facebook dagen etter er noe jeg tror de fleste gjerne vil spare seg for. Anonymkode: 0c5c2...8fe 1
Belbus Skrevet 12. november 2015 #8 Skrevet 12. november 2015 Spørs jo litt hvordan utested du skal på. Er det en pub så ville jeg gått for en fin, stram bukse og en litt sexy topp, er det et utested som er åpent hver helg slik at det ikke nødvendigvis er stappfullt der ville jeg tatt det samme som på pub, men med høye heler i tillegg. Er det er nattklubb hvor det er party-party ville jeg tatt på en fin kjole jeg hadde følt meg bra i.Siden det er første gangen for deg, og de andre har bukse, så ville jeg også kanskje gått for det, og sett litt hva andre der hadde på, og om flere hadde kjoler osv så kan du heller ta det neste gang og vite at du ikke blir den eneste liksom. 1
peppermyntete Skrevet 12. november 2015 #9 Skrevet 12. november 2015 Du kan selvfølgelig gå i akkurat det du vil og føler deg komfortabel i! Bukse og pen topp, bukse og vanlig genser, skjørt og vanlig genser, finkjole, hverdagskjole. Altså, ta på deg noe du føler deg fin i og ta hensyn til været. Stilletter og ingen strømpebukse er rimelig dumt en iskald, regnfull dag midt i desember for eksempel, da ser du mye bedre og smartere ut i en fin bukse og topp med ankelboots eller noe
Ragnar89 Skrevet 12. november 2015 #10 Skrevet 12. november 2015 En trang hvit topp, gjerne litt utringet og et tettsittende skjørt. Eller en kjole som sitter tett mot kroppen, gjerne utringning også. Det liker vi menn
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #11 Skrevet 12. november 2015 Så kort kjole at rumpa vises er visst vanlig. Ikke glem at puppene skal henge utenfor kjolen, and you're all set.De aller fleste innleggene dine på dette forumet lyser ut bitterhet. Sånn eldgammel kjerring som bare skal sutre om alt og forpeste hele forumet. Anonymkode: ef3c1...28c 1
Cashbah Skrevet 12. november 2015 #12 Skrevet 12. november 2015 De aller fleste innleggene dine på dette forumet lyser ut bitterhet. Sånn eldgammel kjerring som bare skal sutre om alt og forpeste hele forumet. Anonymkode: ef3c1...28cÅ, så gretne vi var i dag da! Jeg er faktisk i 20-årene og i min beste alder, jeg
GangstaPrest Skrevet 12. november 2015 #13 Skrevet 12. november 2015 Det spørs jo hva slags sted du skal på. Jeg pleier å ha på helt vanlige klær, bukse og genser, og jeg drar som regel på helt vanlige utesteder (Youngstorget-området, Blå, Ingensteds o.l.).
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #14 Skrevet 13. november 2015 Bare ikke pynt deg noe særlig, så skal det gå bra. Jeg pleier å ha på det samme som jeg har til hverdags, men for det meste mørke farger. F.eks. hvis jeg har et litt kort skjørt jeg bruker til hverdags med 200 den strømpebukse, bruker jeg kanskje 40 den for å vise litt mer hud. Vanlig bukse og topp er nok safe, med mindre dere skal på tacky steder på vestkanten. Anonymkode: 5f6c9...1e1
DaisyDuck9 Skrevet 13. november 2015 #15 Skrevet 13. november 2015 Om vinteren syns jeg det er mest naturlig å gå med jeans og topp. Knæsj til med kule smykker og armbånd. Kanskje skoletter eller kilehæl om det er vintervær der du bor. Stiletter på glatta går aldri bra. Jeg legger alltid mest i hår og sminke, så kan klærne være litt mer nøytrale. Vil ikke lyse attention whore elller diskokule
altflyter Skrevet 13. november 2015 #16 Skrevet 13. november 2015 Så kort kjole at rumpa vises er visst vanlig. Ikke glem at puppene skal henge utenfor kjolen, and you're all set.Så må du huske å droppe strømpebuksen... Den ser jo så teit ut Men til saken:En enkel kjole og fine sko? Dongeribukse og en plain topp med et fint smykke og øredobber til? Har du en fin topp du føler deg vel i? Du skal jo ikke være overpyntet heller 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå