AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Har problemer med denne siteringsfunksjonen. Alt blir jo bare et jævla kluss og grauter seg sammen. Plutselig kommer det flere siteringer i et innlegg, og noe jævla artikkeldritt, hvis man legger ved en lenke. Hvordan fjerner man alt dette tullet? Flere som har samme problem? Anonymkode: fe7ae...f8a 4
ajarRun Skrevet 11. november 2015 #2 Skrevet 11. november 2015 Har problemer med denne siteringsfunksjonen. Alt blir jo bare et jævla kluss og grauter seg sammen. Plutselig kommer det flere siteringer i et innlegg, og noe jævla artikkeldritt, hvis man legger ved en lenke. Hvordan fjerner man alt dette tullet? Flere som har samme problem?Anonymkode: fe7ae...f8aBare trykk på svar på dette innlegget. Aldri hatt noe problem.
Gjest Magnifiq Skrevet 11. november 2015 #3 Skrevet 11. november 2015 Har merket det samme! Irriterende!
Gjest Raindrops Skrevet 11. november 2015 #4 Skrevet 11. november 2015 Ser i forumet at det et mange som sliter, er en del rare innlegg rundt omkring. På mobil er det veldig knotete.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #5 Skrevet 11. november 2015 Har problemer med denne siteringsfunksjonen. Alt blir jo bare et jævla kluss og grauter seg sammen. Plutselig kommer det flere siteringer i et innlegg, og noe jævla artikkeldritt, hvis man legger ved en lenke. Hvordan fjerner man alt dette tullet? Flere som har samme problem?Anonymkode: fe7ae...f8ajeg skriver fra mobil og får til å sitere, men det var kanskje ikke vanlig sitering du mente...? Eller? Anonymkode: b2663...55b
daemonia Skrevet 11. november 2015 #6 Skrevet 11. november 2015 På mobil er det bare styr! Kommer man borti siteringen uten å mene det så får man ikke fjernet det. Og er man så dum å prøve å sitere med viten og vilje på et annet innlegg så dukker fader meg "uhellet" opp. Og så kommer det masse siteringsbokser inni siteringsboksene.... Og på toppen av det så får man ikke skrevet utenfor boksen, men kun inni siteringsboksen. Jeg har forstått det sånn at moderatorene har en liste å gå over. Siden dette er en ekstremt irriterende feil for de som kun bruker mobil så burde dette vært på toppen av den lista! 1
palamina Skrevet 11. november 2015 #8 Skrevet 11. november 2015 Jeg har et par tråder der jeg ikke får svart på direkte spørsmål fordi gamle siteringer dukker opp i den nye. Får heller ikke til å slette sitatet jeg ikke vil ha med. Ganske håpløst sånn som det er nå ja. 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #9 Skrevet 11. november 2015 Eneste siteringsproblemet er folk som siterer hele hovedinnlegget. Anonymkode: 63bcf...959
Gjest Raindrops Skrevet 11. november 2015 #10 Skrevet 11. november 2015 (endret) Jeg har et par tråder der jeg ikke får svart på direkte spørsmål fordi gamle siteringer dukker opp i den nye. Får heller ikke til å slette sitatet jeg ikke vil ha med. Ganske håpløst sånn som det er nå ja.Det med at sitatene dukket opp inni hverandre, og savnet etter en knapp som kan "rense" boksen man skriver i har jeg etterlyst to ganger i hovedtråden for tilbakemeldinger angående det nye forumet. Har ikke fått svar. Endret 11. november 2015 av Raindrops
daemonia Skrevet 11. november 2015 #11 Skrevet 11. november 2015 Får kanskje mer oppmerksomhet og forståelse for det hvis alle maser skikkelig og presser på for å få det bort. Linke til denne tråden også, og få plusset på de innleggene man legger merke til som dreier som om sitering på mobil. Siden de ikke har tatt hintet enda
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 11. november 2015 #12 Skrevet 11. november 2015 Jeg sliter med det samme. Forumet har blitt teit å bruke på mobilen. Fungerer fantastisk på PC, men på mobil er det rett og slett satt opp elendig. Har blitt slutt på mobilbruk for jeg bare sitter og river meg i håret. Lei av å slette, av innlegg som henger seg opp inn i hverandre osv.
Honey Dew Skrevet 11. november 2015 #13 Skrevet 11. november 2015 Har problemer med denne siteringsfunksjonen. Alt blir jo bare et jævla kluss og grauter seg sammen. Plutselig kommer det flere siteringer i et innlegg, og noe jævla artikkeldritt, hvis man legger ved en lenke. Hvordan fjerner man alt dette tullet? Flere som har samme problem?Anonymkode: fe7ae...f8aDet der skjer meg hele tiden også. Jeg trykker "svar på dette innlegget" og da kommer plutselig innlegget jeg har svart på tidligere, samt mine egne svar deisende inn i kommentarfeltet. Blir helt frustrert her jeg sitter 1
wintergirl Skrevet 11. november 2015 #14 Skrevet 11. november 2015 Ja,det har jeg opplevd mange ganger. Også at den første bokstaven jeg skriver kommer dobbelt opp omtrent hver gang. 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #15 Skrevet 11. november 2015 Hele forumet har blitt et elendighetsforum å skrive og lese på. Begriper ikke hva endringene skal være gode for? Å legge inn lenke fra android brett er umulig. Å få postet nytter tidvis ikke, ab funksjonen fungerer bare når det passer den til tross for at jeg har trykket og haken er merket av. Når jeg har skrevet mye og skalmposte så hender det at alt forsvinner. Er det mulig å gå fra greit fungere til elendigfungerende? Hvem har funnet opp dette nymotens oppdateringstullet? Anonymkode: 6c989...0cc
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #16 Skrevet 8. oktober 2016 Iritierende., Anonymkode: 18e4c...dc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå