AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Til deg som er frisør!Jeg har bleket håret og bruker Paul mitchell forever blonde serien. Men i tillegg til dramatic repair leave in kur vil jeg bruke en annen kur som jeg kan ha i en stund, evt over natten. Siden håret mitt er skadet og skjørt etter bleking lurer jeg på hvilken kur fra Paul mitchell som er best? Original kuren eller superstrong kuren? Håper frisører svarer på denne! Anonymkode: 3eba4...26e
happiest Skrevet 11. november 2015 #2 Skrevet 11. november 2015 Nå er ikke jeg frisør, men min frisør sa til meg jeg enten kan la kuren sitte i 20min før jeg skyller ut eller sove med kuren over natten for så å skylle ut. Det var Kevin Murphy da. Men mulig det gjelder for alle kurer?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #3 Skrevet 11. november 2015 Takk for svar! Jeg pleier å ha i kur over en time og noen ganger over natten til vanlig. Har byttet produkter og kjenner ikke til de jeg bruker nå så godt. Anonymkode: 3eba4...26e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #4 Skrevet 11. november 2015 Lite tips om eco-our; prøv kokosnøttolje! fåes på helsekostbutikker, funker kjempe bra for tørt og slitt hår Anonymkode: 8167b...3b1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #5 Skrevet 11. november 2015 Jeg må bygge opp håret med proteiner så det ikke brekker så lett. Har tidligere brukt redken sin real control som både bygger opp og gir fuktighet. Men bra tips Anonymkode: 3eba4...26e
Professor Orm Skrevet 11. november 2015 #6 Skrevet 11. november 2015 Jeg må bygge opp håret med proteiner så det ikke brekker så lett. Har tidligere brukt redken sin real control som både bygger opp og gir fuktighet. Men bra tipsAnonymkode: 3eba4...26ekokosolje trenger helt inn i håret og forhindrer at det tørker ut og brekker. Så det er et veldig bra tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå