Gå til innhold

Går ikke ned i vekt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg vil ned ca 5-6 kilo.  Jeg spiser sunt, og trener hver dag.. Løper intervaller og jogger, men jeg går ikke ned et eneste gram! Har tatt blodprøver og alle var fine. Noen som har tips til hvordan man kan gå fortere ned i vekt?

Anonymkode: e75e7...e6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har du spist sunt og hvor mye og hva trener du hver dag? Hvor mange kalorier spiser du hver dag? 

Har du prøvd å måle deg i stedet for å veie deg? Hvis du trener f.eks styrke vil du nok ikke gå ned i vekt. Du vil heller gå opp i vekt fordi muskler veier mer enn fett. 

Jeg veier meg ikke fordi jeg trener mye styrke. 

Anonymkode: bf476...8fd

Skrevet

Prøv også å ta bilder av f.eks magen din og så tar du et nytt bilde hver mnd (til samme tid i syklus) så kan du se fremgangen

Anonymkode: bf476...8fd

Skrevet

Hei! Jeg vil ned ca 5-6 kilo.  Jeg spiser sunt, og trener hver dag.. Løper intervaller og jogger, men jeg går ikke ned et eneste gram! Har tatt blodprøver og alle var fine. Noen som har tips til hvordan man kan gå fortere ned i vekt?

Anonymkode: e75e7...e6f

Herregud, hvordan kan du forvente at folk skal gi deg et skikkelig svar når du ikke gir skikkelig informasjon? 

Anonymkode: badd3...0f4

Skrevet

Siden vi ikke vet hva du spiser, hvor mye du spiser, hvor mye du trener, hva du veier, hvilket kjønn du er så er eneste svaret at du må spise mindre enn du forbrenner.

Anonymkode: b29b6...cfc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...