AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Til min mor i år så vet vi ikke hva vi skal kjøpe enda. Hun ønsker seg ikke noe spesielt i år, så vi er litt lost. Jeg har lyst til å gi henne en Willow Tree - Close to me, men da blir jo liksom gaven kun fra meg føler jeg? Hva kan vi legge til sånn at mannen min også blir med på gaven? Anonymkode: 657e4...eaf
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 For meg hjelper det alltid å tenke på hva personen interesserer seg for:) En tv serie /film hun liker, mat drikke hun er glad i, ting til kroppen (elektrisk varmesokk om hun fryser lett på beina, dusjstol om hun er ustødig på beina, lang skoskje om hun har vondt for å bøye seg osv), praktiske ting som stormparaply, ting til bil/sykkel (go pro? :p), opplevelser(kino, konserter, teater, seiltur, standup komedie), gavekort på spa? Anonymkode: 399b4...66f
Rosa Sitron Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 En bok eller film? Eller noe i den kursen AB over setter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå