Gå til innhold

Tips på hva jeg kan gi i julegave til kjæreste som skal bli tvillingfar neste år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er kristen, er ikke materialistisk og forventer egentlig ikke noe gave fra meg. Noen tips? :)

Anonymkode: d12a3...610

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken prisklasse hadde du tenkt deg? Ville ikke gi han noe pappa-relatert tror jeg, det blir mer enn nok av det om alt går som det skal fremover. Kamera, klokke, kurs i noe :vetikke: 

Anonymkode: cff0a...933

• Liker 3
Skrevet

Hva med en opplevelse sammen med deg? Eller med en venn? 

Konsert, middag, weekendtur, kulturopplevelser etc.

• Liker 1
Skrevet

Hvilken prisklasse hadde du tenkt deg? Ville ikke gi han noe pappa-relatert tror jeg, det blir mer enn nok av det om alt går som det skal fremover. Kamera, klokke, kurs i noe :vetikke: 

Anonymkode: cff0a...933

Pris klasse - hva som helst! :) Jeg vil gi noe spesielt. Vi kan ikke dra langt vekk da, så reising utgår, pga svangerskapet. Har fått reiseforbud av legen.

Skrevet

Å, så koselig! Gratulerer:)

Til jul og bursdag har jeg alltid passet på å gi min kjære noe som er til ham. Ikke noe babyrelatert i det hele tatt. Ja, det er lov å glede seg over at man skal bli foreldre, men jeg ville latt hovedgaven handla om han eller dere, ikke om babyene. I det de er født, kommer nesten alt til å handle om dem, så ta tid til å nyte den siste tiden som "kun kjærester", før dere blir både kjærester og foreldre. 

Til jul da jeg gikk gravid, ga jeg ham billetter til et standup show, og to måneder senere ga jeg ham Star Wars Lego til bursdag. Den bygde vi sammen på kveldene de siste ukene før babyen kom - kjempekoselig:)

• Liker 2
Skrevet

Hotellhelg sammen før fødselen. Fotballtur til London (allier deg med noen kamerater så han har noen å dra sammen med) når barna er født. (Avtal med mor/andre så du har hjelp til å ta deg av barna mens han er borte.) James Bond filmene. Playstation. Klatrekurs. Fiskeutstyr. En god bok. Nye ski.  Noe som vil gi han mulighet til å "ta fri" fra babymas og bare være seg selv og ha det gøy.

• Liker 2
Skrevet

Siden han ikke forventer noen gave fra deg, men skal bli pappa; hvilken relasjon har du egentlig til ham?

Anonymkode: 0b629...001

• Liker 2
Skrevet

Siden han ikke forventer noen gave fra deg, men skal bli pappa; hvilken relasjon har du egentlig til ham?

Anonymkode: 0b629...001

Han er da samboen min :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...