AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Han er kristen, er ikke materialistisk og forventer egentlig ikke noe gave fra meg. Noen tips? Anonymkode: d12a3...610
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #2 Skrevet 11. november 2015 Hvilken prisklasse hadde du tenkt deg? Ville ikke gi han noe pappa-relatert tror jeg, det blir mer enn nok av det om alt går som det skal fremover. Kamera, klokke, kurs i noe Anonymkode: cff0a...933 3
Calleia Skrevet 11. november 2015 #3 Skrevet 11. november 2015 Hva med en opplevelse sammen med deg? Eller med en venn? Konsert, middag, weekendtur, kulturopplevelser etc. 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #4 Skrevet 11. november 2015 Hvilken prisklasse hadde du tenkt deg? Ville ikke gi han noe pappa-relatert tror jeg, det blir mer enn nok av det om alt går som det skal fremover. Kamera, klokke, kurs i noe Anonymkode: cff0a...933Pris klasse - hva som helst! Jeg vil gi noe spesielt. Vi kan ikke dra langt vekk da, så reising utgår, pga svangerskapet. Har fått reiseforbud av legen. Anonymkode: d12a3...610
mammalie Skrevet 11. november 2015 #5 Skrevet 11. november 2015 Å, så koselig! Gratulerer:)Til jul og bursdag har jeg alltid passet på å gi min kjære noe som er til ham. Ikke noe babyrelatert i det hele tatt. Ja, det er lov å glede seg over at man skal bli foreldre, men jeg ville latt hovedgaven handla om han eller dere, ikke om babyene. I det de er født, kommer nesten alt til å handle om dem, så ta tid til å nyte den siste tiden som "kun kjærester", før dere blir både kjærester og foreldre. Til jul da jeg gikk gravid, ga jeg ham billetter til et standup show, og to måneder senere ga jeg ham Star Wars Lego til bursdag. Den bygde vi sammen på kveldene de siste ukene før babyen kom - kjempekoselig:) 2
Gjest Sly Skrevet 11. november 2015 #6 Skrevet 11. november 2015 (endret) ? Endret 11. november 2015 av Sly
SiMa Skrevet 12. november 2015 #7 Skrevet 12. november 2015 Hotellhelg sammen før fødselen. Fotballtur til London (allier deg med noen kamerater så han har noen å dra sammen med) når barna er født. (Avtal med mor/andre så du har hjelp til å ta deg av barna mens han er borte.) James Bond filmene. Playstation. Klatrekurs. Fiskeutstyr. En god bok. Nye ski. Noe som vil gi han mulighet til å "ta fri" fra babymas og bare være seg selv og ha det gøy. 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #8 Skrevet 14. november 2015 Siden han ikke forventer noen gave fra deg, men skal bli pappa; hvilken relasjon har du egentlig til ham? Anonymkode: 0b629...001 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #9 Skrevet 17. november 2015 Siden han ikke forventer noen gave fra deg, men skal bli pappa; hvilken relasjon har du egentlig til ham?Anonymkode: 0b629...001Han er da samboen min Anonymkode: d12a3...610
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå