Gjest Paff Skrevet 29. september 2004 #1 Skrevet 29. september 2004 Må bare dele min glede over at jeg nå av ulike årsaker har gått mer sminket enn vanlig i dag - og at den nå etter 16 timer (!!) ser nesten like bra ut!! Årsak; Kanebos 10 seconds awakening essence påført under sminken (men aller først vanlig dagkrem), deretter MACs studio finish matte foundation. Har ellers MACs pudder, Diorshow mascara og Dior eyeliner, samt YSL concealer på. Men jeg tror årsaken til stayerevnen er Kanebos 10 seconds samt en god foundation. Ah...lykke å finne sminke man er fornøyd med, selv om dagens variant har ekstremlengde
Orthia Skrevet 29. september 2004 #2 Skrevet 29. september 2004 Hva slags produkt er Kanebo 10 seconds?
Gjest Ethereal Skrevet 30. september 2004 #4 Skrevet 30. september 2004 Det er et slags serum som skal gjøre at sminken sitter lenger, i tillegg til at det tilfører fuktighet. Selv likte jeg det ikke; syntes det var som å smøre lim på huden; det ble seigt og klissete. Og jeg har tørr hud som som oftest sluker alt av fuktighet. Smaken er som baken
Gjest Paff Skrevet 30. september 2004 #5 Skrevet 30. september 2004 Jeg har normal/blandingshud og på meg virker 10 seconds som en forfriskende maske når jeg påfører - for så å ikke kjenne den i det hele tatt. Jeg bruker som nevnt alltid fuktighetskrem under, og gjerne øyekrem hvis jeg vet jeg har en lang dag (ellers brukes sistnevnte bare om kvelden/natten), som trekkes godt inn i huden først.
Fat Sally Lee Skrevet 1. oktober 2004 #6 Skrevet 1. oktober 2004 Husker du sånn ca. hvor mye den kostet? Har fått lønn og tenkte jeg skulle løpe og kjøpe etter jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå