AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Hei!Jeg lurer på om jeg skal klippe meg hos en lærling, men er redd det skal bli stygt. Jeg synes hår gjør så utrolig mye. Utrolig hvor mye penere jeg synes jeg ser ut når håret er fint. Vil ikke føle meg stygg. Det er jo dyrt å gå til frisør, så frister veldig å la en lærling klippe det. Jeg tenker å gå til en lærling som ikke er helt fersk. Vil ha en med litt erfaring. Noen her inne som har erfaringer med det? Jeg kan godt sitte lenge i frisørstolen, så lenge jeg blir fint klippet. Gjør ikke noe om lærlingen trenger god tid. Hva tror dere? Fant noen gamle tråder om dette, men vil høre om flere opplevelser med lærlingklipp. Anonymkode: 591b1...e69
Omnivore Skrevet 11. november 2015 #2 Skrevet 11. november 2015 Jeg har klippet meg hos både elever og lærlinger og er egentlig veldig fornøyd. Det tar ekstra tid, det kan hende de klipper litt feil. Ikke som i store feil, men etterlater brå kanter og småhårsplukk. Jeg har et massivt stort og krøllete hår, så det er noe vanskeligere enn et "normalt" hår. Læreren går igjennom håret og veileder og retter opp i slike feil. Jeg har alltid blitt strålende fornøyd med hårklippene mine hos lærlinger, og om de er usikre så er de raske til å spørre om veiledning hos læreren for at kunden skal bli mest mulig fornøyd. Så jeg vil anbefale deg å prøve. :-) 1
Millimani Skrevet 11. november 2015 #3 Skrevet 11. november 2015 Vel...det kommer vel helst an på lærlingen selv. Hvor flink h*n er. Jeg har fra tid til annen (dog for mange år siden) brukt ei på min egen alder som hoppa av frisør-utdannelsen etter en måned som lærling. Grunnen til at hun ikke gikk noe lenger var at hun ikke trivdes i frisør-salongen, og inntaks-kontoret hadde ikke noe annen lærlingplass å tilby, så hun begynte på skolen igjen. Ikke frisør Men off-topic... Jo hun har klippet meg noen ganger, og det har jeg vært veldig fornøyd med. Ellers har jeg vel vært bare en gang hos en lærling i en salong. Dette er også mange år siden. Det var så utrolig kjapt, effektivt, grundig og vellykka - at jeg gjerne skulle visst hvor den unge damen jobber i dag 1
Alja Skrevet 11. november 2015 #4 Skrevet 11. november 2015 Jeg syntes det er helt topp! Klipper meg alltid hos lærlinger. En person som er ferdig utdannet kommer jo å sjekker underveis uansett og retter opp eventuelle feil 1
#Sunrise Skrevet 11. november 2015 #5 Skrevet 11. november 2015 Har klipt meg hos en lærling en gang og var veldig fornøyd 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #6 Skrevet 11. november 2015 Så bra! Var noen av dere hos en lærling i Oslo dere vil anbefale?:) ts Anonymkode: 591b1...e69 1
femme_pilot Skrevet 11. november 2015 #7 Skrevet 11. november 2015 Jeg begynte å klippe meg hos en lærling, som var kjempe flink, og var såpass fornøyd at jeg bare fulgte hun videre når hun ble ferdig utdannet. Bare synd hun skal i mammapermisjon, kanskje jeg skal prøve en ny lærling da? 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #8 Skrevet 11. november 2015 Lærlingen på balanzera er iallfall veldig flink til å farge. Anonymkode: 09876...653 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #9 Skrevet 11. november 2015 Ingen som har en i Oslo å anbefale til klipp?:) Anonymkode: 591b1...e69 1
Gjest Stringfellow1 Skrevet 11. november 2015 #10 Skrevet 11. november 2015 jeg har også klippet meg hos lærling.aldri hatt noen problemer med dette, og ble veldig fornøyd etterpå.
Banks Skrevet 11. november 2015 #11 Skrevet 11. november 2015 (endret) Valentina på Adam og Eva Storgata eller Linn på Hendrix hair Majorstuen. Begge er veldig flinke på både klipp og farge. Og begge er lærlinger 👍🏻 Endret 11. november 2015 av Banks
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #12 Skrevet 12. november 2015 Valentina på Adam og Eva Storgata eller Linn på Hendrix hair Majorstuen. Begge er veldig flinke på både klipp og farge. Og begge er lærlinger 👍🏻takk Anonymkode: 591b1...e69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå