Gå til innhold

Kjenner en dame som er gift med en politimann. Hun bruker narkotika på fest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke hun bruker noe i hverdagen. Men har sett henne snorte striper og røyke hasj på flere fester. Der virker ikke som mannen har noen anelse om dette. Bør jeg si noe?

Anonymkode: c05b5...579

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det bør du. 

Anonymkode: 5ed62...f8d

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser ikke hvorfor du skal blande deg borti det, for alt du vet har hun et rusproblem og har allerede vært i klammeri med loven. Dessuten vil en oppegående politimann lett kunne se at hun er påvirket av noe når hun kommer hjem fra fest rusa. 

Anonymkode: 36b42...80d

Skrevet

Oida, ja, det bør du kanskje si fra om for å forsikre deg om at han vet dette. 

Anonymkode: 182a7...262

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Det synes jeg ikke du har noe med i det hele tatt. Siden dette ikke er noe hun legger skjul på når hun er på fest, så vil jeg uansett anta at hun ikke er redd for at han skal finne det ut, eller at han allerede vet om det. I alle tilfeller synes jeg det er en uting å stikke nesen sin i andres forhold. 

Endret av Raindrops
Skrevet

Nei, pass dine egne saker. Det er svært sannsynlig at mannen allerede vet det uansett. 

• Liker 1
Skrevet

Herregud hva er det dere sier over her? Skal man slutte å bry seg og nå da.. Det er narkotika. Og når ble det ok å la folk fucke opp seg selv, andre rundt dem, gjøre ulovlige ting??  Ta det opp med denne dama og oppfordre henne til å fortelle han det og få hjelp til å slutte!

Jeg har sett mange skjebner pga den dritten. Det er ikke bare personen som tar dritten det går utover.  Det har mange ringvirkninger og ødelegger liv.....  Makan!  

Anonymkode: 2e290...812

• Liker 6
Skrevet

Herregud hva er det dere sier over her? Skal man slutte å bry seg og nå da.. Det er narkotika. Og når ble det ok å la folk fucke opp seg selv, andre rundt dem, gjøre ulovlige ting??  Ta det opp med denne dama og oppfordre henne til å fortelle han det og få hjelp til å slutte!

Jeg har sett mange skjebner pga den dritten. Det er ikke bare personen som tar dritten det går utover.  Det har mange ringvirkninger og ødelegger liv.....  Makan!  

hun fucker ikke opp noen andre enn seg selv. Det er uansett forskjell på å bruke et stoff og å misbruke det. Man blir som du sikkert vet mye mer "borte" i hodet av alkohol enn av en joint eller en liten stripe. De fleste av oss har vel gjort noe ulovlig en eller flere ganger i livet, og det gjelder også politifolk og ektefellene deres. 

Ts bør passe sine egne saker. 

• Liker 7
Skrevet

Å ta det på fest en gang i blant er ikke det samme som å være avhengig. Er kun et fåtall som blir avhengig.

Ikke noe du trenger å blande deg opp i TS.

• Liker 4
Skrevet

Å ta det på fest en gang i blant er ikke det samme som å være avhengig. Er kun et fåtall som blir avhengig.

Ikke noe du trenger å blande deg opp i TS.

Jada. Bare anta ditt og datt du....  Herregud så dumt. Grow up! 

Ts! Jeg oppfordrer deg til å bry deg. Det er altfor få som gjør. 

• Liker 2
Skrevet

hun fucker ikke opp noen andre enn seg selv. Det er uansett forskjell på å bruke et stoff og å misbruke det. Man blir som du sikkert vet mye mer "borte" i hodet av alkohol enn av en joint eller en liten stripe. De fleste av oss har vel gjort noe ulovlig en eller flere ganger i livet, og det gjelder også politifolk og ektefellene deres. 

Ts bør passe sine egne saker. 

Jo det har RINGVIRKNINGER! ...  

Ts! Bare si fra om det du . 

• Liker 3
Skrevet

Jo det har RINGVIRKNINGER! ...  

Ts! Bare si fra om det du . 

Det KAN ha ringvirkninger, som mye annet kan. Det kan også ha minimal effekt på livene til den det gjelder og familien. Det å bruke stoffer en gang i blandt er ikke det samme som å være narkoman. Ut i fra det lille ts forteller her så ser jeg ingen grunn til å bli hysterisk. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg antar ingenting i motsetning til deg. Med tanke på hvordan du svarer folk her er det du som burde vokse opp.

• Liker 1
Skrevet

Du trenger ikke be folk om å vokse opp bare fordi de ikke har det samme synet på narkotika som deg. Det er nok langt flere enn du vet som har tatt seg en blås hasj ei stripe kokain i livet, uten at det har ødelagt for dem eller andre. Jeg sier det ikke for å ufarliggjøre narkotika, men enkelte har en litt naiv oppfatning om det der, og har kanskje lest litt for mange historier om hun som røyka et gram hasj, og nå er hun heroinist, liksom. Det er bra å bry seg om folk, men det betyr ikke at man vet best for folk og automatisk gjør det rette av den grunn. 

• Liker 6
Skrevet

Tror ikke hun bruker noe i hverdagen. Men har sett henne snorte striper og røyke hasj på flere fester. Der virker ikke som mannen har noen anelse om dette. Bør jeg si noe?

Anonymkode: c05b5...579

Har ikke noe godt svar,

men overskriften "Kjenner en dame som er gift med en politimann. Hun bruker narkotika på fest"

blir nesten som å skrive: Kjenner en dame som er gift med en tannlege. Hun spiser godteri uten å pusse tennene

Anonymkode: dd9d8...5b3

• Liker 5
Skrevet

Har ikke noe godt svar,

men overskriften "Kjenner en dame som er gift med en politimann. Hun bruker narkotika på fest"

blir nesten som å skrive: Kjenner en dame som er gift med en tannlege. Hun spiser godteri uten å pusse tennene

Ps

Hva har mannens yrke med saken å gjøre?

Skrevet

Jeg kjenner dessverre til altfor mange skjebner og også nær meg selv. Slutt å være naive! 

Husk at det ikke er noen konkurranse om hvem som er mest barnslig, at tema er narkomani eller hva slags tull som blir dratt frem her.....  

Ts bare si ifra du.  

• Liker 3
Skrevet

Jeg kjenner dessverre til altfor mange skjebner og også nær meg selv. Slutt å være naive! 

Husk at det ikke er noen konkurranse om hvem som er mest barnslig, at tema er narkomani eller hva slags tull som blir dratt frem her.....  

Ts bare si ifra du.  

Enig

• Liker 1
Skrevet

Har ikke noe godt svar,

Nope. Ikke det samme.....  Og har aldri nevnt at vedkommende er narkoman bare så det er sagt! 

Narkotika skaper problemer om du liker det eller ei. 

• Liker 2
Skrevet

Nope. Ikke det samme.....  Og har aldri nevnt at vedkommende er narkoman bare så det er sagt! 

Narkotika skaper problemer om du liker det eller ei. 

Jeg mener heller ikke at det blir det samme.

Men jeg forstår ikke hvorfor mannens yrke er viktig å nevne i denne saken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...