AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Hei, jeg har pco og har mistet to ganger før og har ingen barn. Men ønsket er så sterkt, og jeg ble så glad da jeg fikk positiv digital test her for noen dager siden etter to år med prøving.Jeg tok en av graviditetstest nå bare for å prøve og den var mye svakere enn kontrollstreken 😑😧😔 Hva skal jeg tenke og føle nå? Er så lei meg og føler ingen håp... er helt sikker på at det går galt denne gangen også pluss at jeg har hatt ømme bryster og litt murring av og på frem til nå, kjenner ingenting... Noen som også har fått svak strek på at tester men sterkere positiv på andre?? Anonymkode: 48cff...9d1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #2 Skrevet 11. november 2015 ts her, første innlegget ble litt feil, mente altså at a1 testen ble svak positiv i dag og at cb pluss og digital ble positiv for noen dager siden.. Er a1 tester kjent for å Være svake og trenge høyt høg for å bli sterke?? Anonymkode: 48cff...9d1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #3 Skrevet 11. november 2015 *hcg ikke høg Anonymkode: 48cff...9d1
Vattenflaska Skrevet 11. november 2015 #4 Skrevet 11. november 2015 (endret) Jag testet positiv med tvillinger rundt uke 4 og da var den andre strekken MYE svakere og kom MYE senere enn det første strekket. Idag er jag uke 16 og alt er bra! Trenger ikke bety noe om den ene strekken er litt svakere. Gratulerer! Jeg testet meg flere ganger og desto lenger inn i svangerskapet jeg kom desto sterkere og kjappere kom den andre strekken Endret 11. november 2015 av karlakarl
Gjest Valmuen Skrevet 11. november 2015 #5 Skrevet 11. november 2015 Tviler på at det har noe å si, og du er jo ikke så langt på vei heller. Og det går ikke an å sammelikne ulike typer tester, de har jo både ulike sensitivitet og mengde fargestoff, og kan være urinen var mindre konsentrert også. Jeg har aldri fått strek som har vært sterkere enn kontrollstreken, men jeg bruker tester fra billigtester.no da, har ikke prøvd de fra a1...
ss82 Skrevet 11. november 2015 #6 Skrevet 11. november 2015 Det trenger ikke være noe galt. Jeg tok to tester litt før og litt etter 4+0, begge var svake. Følte meg ganske sikker på at jeg var gravid, men tok likevel en digital med ukeindikator et par uker senere. Den viste da gravid 3+, altså minst 5 uker. Er fortsatt gravid nå i uke 12.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #7 Skrevet 11. november 2015 Aldri opplevd at teststreken har vært like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, men har vært like gravid likevel. De digitale testene er vel de som krever høyest hcgnivå for å gi utslag. Anonymkode: ec51b...613
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #8 Skrevet 12. november 2015 A1 er mye mer sensitiv enn CB...så du burde fått knallsterk strek der.Men mulig det er noe feil med testen. Ta en CB digital med ukeindikator. Anonymkode: 184ed...f20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå