Makeuplover Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Har noen prøvd sånne kosmetikk?:) jeg vil importere fra Polen kosmetikk, men jeg samler informasjon om erfaringer med polske kosmetikkmerke. På forhånd takk for tilbakemeldninger!:)
evelynn Skrevet 11. november 2015 #2 Skrevet 11. november 2015 Har noen prøvd sånne kosmetikk?:) jeg vil importere fra Polen kosmetikk, men jeg samler informasjon om erfaringer med polske kosmetikkmerke. På forhånd takk for tilbakemeldninger!:)ja ziaja er veldig veldig god. Jeg savner veldig dette merke her faktisk - ekaker den. Eris er også ok, men ikke "wow" - kanskje kan sammenlignes med L'Oréal og andre som kan kjøpes på HM eller Cubus.
Makeuplover Skrevet 12. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2015 ja ziaja er veldig veldig god. Jeg savner veldig dette merke her faktisk - ekaker den. Eris er også ok, men ikke "wow" - kanskje kan sammenlignes med L'Oréal og andre som kan kjøpes på HM eller Cubus. Takk for svar det er viktig for meg. Jeg er også overbevist om at merkevaren Ziaja har stort potensial i Norge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå