Gå til innhold

Hva er det egentlig denne fyren vil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lang historie kort. 

Typen min har en bestekompis. Jeg traff bestekompisen i en periode i "smug" for et år siden, men vi gjorde aldri noen verdens ting. Vi bare hang sammen og pratet om alt mulig. Mental stimulans rett og slett. Sendte plutselig mye meldinger, og kom frem til at vi kanskje likte hverandre litt for godt. Vi avsluttet hele kontakten, typen fant ut av det, og bestekompisen blokkerte meg fra facebook. 

For ca 4 mnd siden ringte han meg i fylla. Ville vite hvordan jeg hadde det. Han sa han var glad i meg og at han bare ville prate. Fortalte dette til typen, og han ble ikke så fornøyd. Vi hadde ikke mer kontakt etter det. 

Før nylig. Vi traff hverandre på halloweenfest hvor typen min også var med. Han så ikke på meg en gang. Hilste ikke. Ikke før senere på kvelden da jeg sto alene. Da kom han bort å sa at han var glad i meg og om han kunne gi meg en klem. Dette skjedde to ganger jeg sto alene. Dette er vel to uker siden nå. Ikke snakket noe etter det heller.

Det ble nylig slutt med typen, og han (ex bestekompis til typen) sender meg melding på lørdagskveld. Han hadde tatt noen pils. Snakket om løst og fast. Plutselig ingen svar fra han igjen, men kvelden etter spurte jeg hva som var greia. Han var redd for at ting skulle bli som sist, da han har stor respekt for forhold og min ex (som var bestevenn). Jeg spør hvor jeg har han, og han sier venner og at han gjerne vil møtes en dag for en pils og litt prating. 

Før alt dette var innviklet var vi venner. Vi så hverandre titt og ofte på fest når jeg har vært med typen. Ved noen anledninger har jeg merket at han ser veldig på meg, og han har alltid likt å prate med meg. Hadde en tendens til å ville gi klem hele tiden osv.

Hva er det egentlig dette mennesket vil? Jeg liker han godt, men ikke som noe kjæreste. Han er utrolig jordnær og god å prate med. Morsom er han og. Vi hadde veldig god kjemi, og merker vi har det fortsatt på sms. 

Anonymkode: d9a00...462

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må legge til at grunnen til at ting ble som det ble med denne fyren er fordi jeg har vært i en utrolig desturktivt forhold hvor typen var utro utallige ganger og drev psykisk vold. Jeg var rett og slett helt kjørt, og så langt nede at jeg ikke hadde helt styr på hva jeg holdt på med. Det å treffe denne kameraten hans gav meg en utrolig spenning i hverdagen, og jeg fikk mye igjen for alle pratene vi hadde. Som sagt, vi gjorde ingenting. Jeg snakka aldri stygt om typen min til han osv. Eneste intime vi har gjort er klemmer. 

Ts.

Skrevet

Jeg ville kuttet kontakt. Du sier selv at et forhold ikke er i kortene.

Anonymkode: 31650...32b

Skrevet

Glemte å si at den perioden vi møttes i skjul varte kun i to uker ca. 

Ts

Skrevet

Jeg ville kuttet kontakt. Du sier selv at et forhold ikke er i kortene.

Anonymkode: 31650...32b

Men selv om forhold ikke er i kortene, går det ikke an å være venner? Nå vet jeg jo ikke hva han vil, men han sier jo han vil være venner... 

Ts

Skrevet

Han sier han vil være venner, da mener han det. Ta det for det det er, ikke overanalyser.

Den dagen han sier at han vil være kjærester, så vil han dét.
Ta vare på deg selv nå. Du trenger litt mental ro etter at du har vært i et destruktivt forhold.

Anonymkode: 9e930...48c

Skrevet

Han sier han vil være venner, da mener han det. Ta det for det det er, ikke overanalyser.

Den dagen han sier at han vil være kjærester, så vil han dét.
Ta vare på deg selv nå. Du trenger litt mental ro etter at du har vært i et destruktivt forhold.

Anonymkode: 9e930...48c

Ja, okei... Men jeg blir jo litt nysgjerrig da. Jeg undres i alle fall på hvorfor han vil ha kontakt. 

Jaja, får slutte å overanalysere da. :D

ts

Skrevet

Jeg har lyst å spør om snapchatten hans, men jeg tør ikke... 

Er det utrolig kleint å spør om det, og hvordan spør jeg evt? 

Ts

Skrevet

Ingen? 

Ts

Skrevet

dytt

Skrevet

Først så trodde jeg du hadde romantiske følelser for denne mannen, for slik virket det i innledningen. Men så avslutter du med at du ikke ser for deg han som en kjæreste. Da synes jeg ikke du skal spørre om snapchatten hans. Det virker som han er interessert i deg, så jeg synes ikke du skal gi han forhåpninger. Vis tydelig at du bare ønsker vennskap.

Anonymkode: 757a0...9ce

Skrevet

Først så trodde jeg du hadde romantiske følelser for denne mannen, for slik virket det i innledningen. Men så avslutter du med at du ikke ser for deg han som en kjæreste. Da synes jeg ikke du skal spørre om snapchatten hans. Det virker som han er interessert i deg, så jeg synes ikke du skal gi han forhåpninger. Vis tydelig at du bare ønsker vennskap.

Anonymkode: 757a0...9ce

Det at vi fikk "følelser" for hverandre kom fra min side av at jeg var i en helt jævlig periode i livet hvor jeg ikke viste hverken opp eller ned. Vi har aldri kartlagt noen følelser, vi bare begge var enige i at vi likte hverandre kanskje litt for godt, og derfor stoppet det før det utviklet seg. 

Jeg har ikke på følelsen av at han er interessert i meg. Oppriktig ikke. Det er bare måten "han ikke har klart å holde seg unna meg på" jeg reagerer på. 

ts... (og jeg har såå lyst på snapchatten) :fnise:
hvem vet... kanskje mine følelser utvikler seg, men nå er det bare for vennskapet og fordi vi kan connecte på et mentalt plan som er utrolig befriende. 

Skrevet

eller jeg vet helt ærlig ikke hva han ønsker. kanskje han er interessert... han risikerer jo hele ryktet sitt i kompisgjengen. 

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...