Gå til innhold

Bør jeg kjøpe to av favoritt-sminkekosten når jeg først har mulighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i USA og skal kjøpe meg en sminkekost jeg så sårt har ønsket meg veldig lenge nå. Den er veldig dyr, koster ca 500 norske kroner... Så kommer jeg over det dilemmaet om jeg skal kjøpe to istedetfor én, når jeg først har mulighet. 

Er dette nødvendig eller hva ville dere gjort? Hører litt forskjellig om sminkekoster, både at de kan vare i flere år og at man bør skifte regelmessig. Jeg er jo flink å vaske kostene mine, prøver å vaske de ukentlig men i hektiske perioder blir det kanskje månedlig eller sjeldnere.. 

Veldig takknemlig for svar :)

Anonymkode: 476a7...c7e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes at du skal lære deg å ta såpass enkle avgjørelser selv. Det vil over tid være ødeleggende for deg og du vil bli nokså hjelpeløs etter hvert hvis du ikke tar sånne avgjørelser på egen hånd. Jeg vil ikke gjøre deg den bjørnetjenesten. Hadde det vært et komplisert problem, derimot, kunne jeg hjulpet deg.

Anonymkode: 3cadc...3b7

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes at du skal lære deg å ta såpass enkle avgjørelser selv. Det vil over tid være ødeleggende for deg og du vil bli nokså hjelpeløs etter hvert hvis du ikke tar sånne avgjørelser på egen hånd. Jeg vil ikke gjøre deg den bjørnetjenesten. Hadde det vært et komplisert problem, derimot, kunne jeg hjulpet deg.

Anonymkode: 3cadc...3b7

Herregud, det går an å be om tips og råd og mange skriver og svarer på slike problemstillinger her på Kvinneguiden. Har du et problem med at jeg stiller et slikt spørsmål så får du la være å svare, og finne på noe annet. 

• Liker 3
Skrevet

Herregud, det går an å be om tips og råd og mange skriver og svarer på slike problemstillinger her på Kvinneguiden. Har du et problem med at jeg stiller et slikt spørsmål så får du la være å svare, og finne på noe annet. 

Ikke mat trollet. 

Anonymkode: f8517...35b

• Liker 2
Skrevet

Jeg er i USA og skal kjøpe meg en sminkekost jeg så sårt har ønsket meg veldig lenge nå. Den er veldig dyr, koster ca 500 norske kroner... Så kommer jeg over det dilemmaet om jeg skal kjøpe to istedetfor én, når jeg først har mulighet. 

Er dette nødvendig eller hva ville dere gjort? Hører litt forskjellig om sminkekoster, både at de kan vare i flere år og at man bør skifte regelmessig. Jeg er jo flink å vaske kostene mine, prøver å vaske de ukentlig men i hektiske perioder blir det kanskje månedlig eller sjeldnere.. 

Veldig takknemlig for svar :)

Jeg ville kjøpt to hvis jeg var deg. :) Bedre med en for mye enn en for lite, når den er utslitt. Ja de kan vare lenge om du vasker de, men er jo ikke sikkert at du trar til USA igjen med det første heller? 

• Liker 3
Skrevet

drar*

Skrevet

Jeg ville kjøpt to hvis jeg var deg. :) Bedre med en for mye enn en for lite, når den er utslitt. Ja de kan vare lenge om du vasker de, men er jo ikke sikkert at du trar til USA igjen med det første heller? 

Tusen takk for svar :) 

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det. En kost varer utrolig lenge hvis du behandler den godt, og jeg synes det blir unødvendig å sløse penger for "sikkerhetsskyld". Har gjort den feilen selv, kjøpte 2 av min favoritt foundation i utlandet, endte opp med at den ene ble tømt mens jeg fikk en ny favoritt underveis. Den andre flasken står fortsatt i skuffen, og den var svindyr :(

Anonymkode: 56020...beb

• Liker 5
Skrevet

Går det ikke ann å få tak i denne på nett? Kan jeg spørre hva denne fantastiske kosten heter? 

Anonymkode: 23c7a...13b

• Liker 2
Skrevet

Om du ikke har brukt den før ville jeg ikke kjøpt to, du vet jo ikke om du kommer til å like den så godt som du tror. Jeg går ut ifra at en børste til den prisen er av god kvalitet, og hvist du da tar godt vare på den burde den vare veldig lenge.

• Liker 5
Skrevet

Ville ikke kjøpt to. Mine koster har jeg hatt i seks år nå.. Behandler de pent og vasker de forsiktig. Fremdeles like fine.

• Liker 3
Skrevet

Takk for alle svar! Det ble til at jeg kjøpte bare én, men også en annen kost som kan brukes til samme formål :) 

Merket heter IT Cosmetics og er dessverre ikke mulig å bestille til Norge :/
Og nei, jeg stoler ikke på eBay når det gjelder sånt.... 

• Liker 1
Skrevet

Takk for alle svar! Det ble til at jeg kjøpte bare én, men også en annen kost som kan brukes til samme formål :) 

Merket heter IT Cosmetics og er dessverre ikke mulig å bestille til Norge :/
Og nei, jeg stoler ikke på eBay når det gjelder sånt.... 

Amazon har IT Cosmetics : http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss_1?url=search-alias%3Dbeauty&field-keywords=it+cosmetics+brushes   eller http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss_1?url=search-alias%3Daps&field-keywords=it+cosmetics+brushes

Anonymkode: d0ff1...584

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...