Alja Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Hva syntes dere om denne jakken og disse skoene? Kan dette gå sammen, eller må jeg bruke det hver for seg? SKOJAKKEEventuelt så har jeg ankelboots fra før av jeg kan bruke til jakken (dere vet, de der rideskoene ), og en parkas fra før til de eventuelle nye støvlene.
Alja Skrevet 11. november 2015 Forfatter #2 Skrevet 11. november 2015 Jeg har forresten korte bein som ikke like fine og slanke som modellen på bildet, hvis det har noe å si for saken
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #4 Skrevet 11. november 2015 Jo, både jakke og skoene var fine og passa sammen Anonymkode: 307ce...1bb 1
Alja Skrevet 11. november 2015 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2015 Jo, både jakke og skoene var fine og passa sammen Anonymkode: 307ce...1bbwohoo! syntes du hetten på jakken var litt for stor?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #6 Skrevet 11. november 2015 Likte ikke detaljen som får det til å virke som støvelen har falt litt ned og ikke holder en god form. Men de passer sammen, ja. Har ullkåpen avtagbar hette? Synes den var litt voldsom. Men synes den var fin! Vil ha den selv, bare med en litt mindre hettte/uten hette Anonymkode: 331ce...c42
Ruskemor Skrevet 11. november 2015 #7 Skrevet 11. november 2015 Likte jakken veldig godt, og tror skoene kan passe fint sammen med den
Alja Skrevet 11. november 2015 Forfatter #8 Skrevet 11. november 2015 Likte ikke detaljen som får det til å virke som støvelen har falt litt ned og ikke holder en god form. Men de passer sammen, ja. Har ullkåpen avtagbar hette? Synes den var litt voldsom. Men synes den var fin! Vil ha den selv, bare med en litt mindre hettte/uten hette Anonymkode: 331ce...c42Jeg er 100% enig med deg, men dette er den støvelen jeg har funnet etter hundre års leting etter noe som er helt enkelt uten hæl og masse krims krams... Også enig ang hetten. Får se om jeg finner noe tilsvarende, evt sjekke ut om hetten kan taes av. den var gedigen. ellers likte jeg det selv utrolig godt. liker det helt enkelt. 1
Alja Skrevet 11. november 2015 Forfatter #9 Skrevet 11. november 2015 Likte jakken veldig godt, og tror skoene kan passe fint sammen med den Takk for tilbakemelding! :D Greit å se at man ikke er helt på villspor.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #10 Skrevet 11. november 2015 wohoo! syntes du hetten på jakken var litt for stor?Nei, likte hetta og Anonymkode: 307ce...1bb 1
Alja Skrevet 11. november 2015 Forfatter #11 Skrevet 11. november 2015 Nei, likte hetta og Anonymkode: 307ce...1bbhar studert den nøyere og kommet frem til at jeg syntes den ble veldig stor plutselig 1
Berit Skrevet 11. november 2015 #12 Skrevet 11. november 2015 (endret) Likte veldig godt jakken, og likte spesielt godt hetten som var såpass stor og god. Man får så rett rygg og fin holdning med en stor hette som ligger løst over skulderpartiet. Støvlettene passet godt til jakken.Her er noen svarte støvletter som er "stivere" opp på leggenehttp://nelly.com/no/klær-til-kvinner/sko/hverdagssko/bianco-110057/long-casual-boot-122925-14/?gclid=CO_Vi4H4iMkCFQPncgodrx8NVA&gclsrc=aw.ds Endret 11. november 2015 av Berit 1
Metzili Skrevet 11. november 2015 #13 Skrevet 11. november 2015 Hetta er kul, den er jo litt alveaktig
Gjest Raindrops Skrevet 11. november 2015 #14 Skrevet 11. november 2015 Hetten ser kjempegod ut, fikk lyst på jakka selv
Gjest Edain Skrevet 11. november 2015 #15 Skrevet 11. november 2015 Likte jakken, men ikke skoene. Kan du ikke heller kjøpe noen med litt hæl? Noe aka ridesko-bootsene dine, bare med høy hæl.
FantasDick Skrevet 11. november 2015 #16 Skrevet 11. november 2015 Liker jakka og synes hetta var fin! Har en kort kåpe med enda litt større hette enn det der og jeg elsker den! Synes det passet fint sammen, selv om jeg ikke synes skoene var så veldig fine/min stil. 1
Alja Skrevet 11. november 2015 Forfatter #17 Skrevet 11. november 2015 Nå ble jeg skikkelig i tvil på den hetten, haha! Men støvlene er jeg ikke i tvil på. Nå har jeg lett så lenge etter noen plain støvler uten hæl og uten dill. Tror ikke jeg finner noe som vil falle mer i smak.
Alja Skrevet 11. november 2015 Forfatter #18 Skrevet 11. november 2015 Jeg er tidenes fattiglus også, så jeg har på en måte funnet jakke og sko innenfor budsjettet, men har ikke råd til at det ikke skal se fint ut likevel
Gjest Margit Spat Skrevet 11. november 2015 #19 Skrevet 11. november 2015 Jeg likte jakken veldig godt! Har selv hatt en slags jakke/kåpe med stor hette (som jeg også var skikkelig skikkelig skeptisk til), og den var ikke sjenerende på noen som helst måte. Kanskje ikke akkurat en hette jeg brukte så mye, men en stor og velsydd hette henger veldig pent på plagget, og som noen annen sier: holdningen ser ganske fin ut, av en eller annen grunn Skoene er heller ikke mine favoritter, men innen de kriteriene du har satt, så tror jeg du har funnet det ultimate paret. Sålene ser veldig myke og gode ut! Og passer de sammen? Ja, det synes jeg
Alja Skrevet 11. november 2015 Forfatter #20 Skrevet 11. november 2015 Jeg likte jakken veldig godt! Har selv hatt en slags jakke/kåpe med stor hette (som jeg også var skikkelig skikkelig skeptisk til), og den var ikke sjenerende på noen som helst måte. Kanskje ikke akkurat en hette jeg brukte så mye, men en stor og velsydd hette henger veldig pent på plagget, og som noen annen sier: holdningen ser ganske fin ut, av en eller annen grunn Skoene er heller ikke mine favoritter, men innen de kriteriene du har satt, så tror jeg du har funnet det ultimate paret. Sålene ser veldig myke og gode ut! Og passer de sammen? Ja, det synes jeg Tusen takk for fin tilbakemelding! Da blir det den jakka da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå