Gå til innhold

Hva syntes dere om jakken og skoene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syntes dere om denne jakken og disse skoene? 

Kan dette gå sammen, eller må jeg bruke det hver for seg? 

SKO

JAKKE

Eventuelt så har jeg ankelboots fra før av jeg kan bruke til jakken (dere vet, de der rideskoene :fnise:), og en parkas fra før til de eventuelle nye støvlene. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har forresten korte bein som ikke like fine og slanke som modellen på bildet, hvis det har noe å si for saken :fnise:

Skrevet

Ingen? ???? Jeg er rystet 

• Liker 1
Skrevet

Jo, både jakke og skoene var fine og passa sammen :) 

Anonymkode: 307ce...1bb

• Liker 1
Skrevet

Jo, både jakke og skoene var fine og passa sammen :) 

wohoo! syntes du hetten på jakken var litt for stor?

Skrevet

Likte ikke detaljen som får det til å virke som støvelen har falt litt ned og ikke holder en god form. Men de passer sammen, ja. Har ullkåpen avtagbar hette? Synes den var litt voldsom. Men synes den var fin! Vil ha den selv, bare med en litt mindre hettte/uten hette 

Anonymkode: 331ce...c42

Skrevet

Likte jakken veldig godt, og tror skoene kan passe fint sammen med den :) 

Skrevet

Likte ikke detaljen som får det til å virke som støvelen har falt litt ned og ikke holder en god form. Men de passer sammen, ja. Har ullkåpen avtagbar hette? Synes den var litt voldsom. Men synes den var fin! Vil ha den selv, bare med en litt mindre hettte/uten hette 

Anonymkode: 331ce...c42

Jeg er 100% enig med deg, men dette er den støvelen jeg har funnet etter hundre års leting etter noe som er helt enkelt uten hæl og masse krims krams... Også enig ang hetten. Får se om jeg finner noe tilsvarende, evt sjekke ut om hetten kan taes av. den var gedigen. 

ellers likte jeg det selv utrolig godt. liker det helt enkelt.

• Liker 1
Skrevet

Likte jakken veldig godt, og tror skoene kan passe fint sammen med den :) 

Takk for tilbakemelding! :D Greit å se at man ikke er helt på villspor.

Skrevet

wohoo! syntes du hetten på jakken var litt for stor?

Nei, likte hetta og :) 

• Liker 1
Skrevet

Nei, likte hetta og :) 

har studert den nøyere og kommet frem til at jeg syntes den ble veldig stor plutselig :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Likte veldig godt jakken, og likte spesielt godt hetten som var såpass stor og god. Man får så rett rygg og fin holdning med en stor hette som ligger løst over skulderpartiet. 

Støvlettene passet godt til jakken.

Her er noen svarte støvletter som er "stivere" opp på leggene

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/sko/hverdagssko/bianco-110057/long-casual-boot-122925-14/?gclid=CO_Vi4H4iMkCFQPncgodrx8NVA&gclsrc=aw.ds

Endret av Berit
  • Liker 1
Skrevet

Hetta er  kul, den er jo litt alveaktig :) 

Gjest Raindrops
Skrevet

Hetten ser kjempegod ut, fikk lyst på jakka selv :P 

Skrevet

Likte jakken, men ikke skoene. Kan du ikke heller kjøpe noen med litt hæl? Noe aka ridesko-bootsene dine, bare med høy hæl. 

Skrevet

Liker jakka og synes hetta var fin! Har en kort kåpe med enda litt større hette enn det der og jeg elsker den! :)

Synes det passet fint sammen, selv om jeg ikke synes skoene var så veldig fine/min stil.

• Liker 1
Skrevet

Nå ble jeg skikkelig i tvil på den hetten, haha! Men støvlene er jeg ikke i tvil på. Nå har jeg lett så lenge etter noen plain støvler uten hæl og uten dill. Tror ikke jeg finner noe som vil falle mer i smak. 

Skrevet

Jeg er tidenes fattiglus også, så jeg har på en måte funnet jakke og sko innenfor budsjettet, men har ikke råd til at det ikke skal se fint ut likevel :fnise:

Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg likte jakken veldig godt! Har selv hatt en slags jakke/kåpe med stor hette (som jeg også var skikkelig skikkelig skeptisk til), og den var ikke sjenerende på noen som helst måte. Kanskje ikke akkurat en hette jeg brukte så mye, men en stor og velsydd hette henger veldig pent på plagget, og som noen annen sier: holdningen ser ganske fin ut, av en eller annen grunn :) 

Skoene er heller ikke mine favoritter, men innen de kriteriene du har satt, så tror jeg du har funnet det ultimate paret. Sålene ser veldig myke og gode ut! Og passer de sammen? Ja, det synes jeg  :) 

Skrevet

Jeg likte jakken veldig godt! Har selv hatt en slags jakke/kåpe med stor hette (som jeg også var skikkelig skikkelig skeptisk til), og den var ikke sjenerende på noen som helst måte. Kanskje ikke akkurat en hette jeg brukte så mye, men en stor og velsydd hette henger veldig pent på plagget, og som noen annen sier: holdningen ser ganske fin ut, av en eller annen grunn :) 

Skoene er heller ikke mine favoritter, men innen de kriteriene du har satt, så tror jeg du har funnet det ultimate paret. Sålene ser veldig myke og gode ut! Og passer de sammen? Ja, det synes jeg  :) 

Tusen takk for fin tilbakemelding! Da blir det den jakka da :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...