Teardrop Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Han liker hverken fotball eller biler. Har så klart spurt forrldrene, de sier bare "vet ikke" når jeg spør om tips! Har ikke barn selv så aner ikke hva som er poppulært for den alderen. Han er ganske voksen for alderen i tenkemåte.Det skal helst skje noe heletiden så han ikke kjeder seg.Vet han spiller en del Wii. Han bor i blokk å har ikke privat hageflekk Tips!?
Engel Skrevet 11. november 2015 #2 Skrevet 11. november 2015 Hvilken prisklasse da? Kan si litt hva min 10-åring liker da:-Spill til Wii, eller ny kul spillkontroll-Kul beskyttelse til mobil-kule klær (feks med trykk fra spillverdenen. Minecraft er poppis her)-gavekort på kino
Smiiil Skrevet 11. november 2015 #3 Skrevet 11. november 2015 Hva med et brettspill? Eller klær..? Kjedelig, men alltids nødvendig
Jens Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 Enig med Engel over her.Sønnen min er 10 og ønsker seg i år, fotballekffekter, diverse Nerf geværer, spill til x-box, og en del stæsh fra teknikk magasinet. Guiness rekordbok har også alltid vært populært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå