Kaisamaia Skrevet 11. november 2015 #1 Skrevet 11. november 2015 Noen som har den ultimate oppskriften på initmbarbering? Jeg bruker saks og barberhøvel.. men er lenge siden jeg har vært fornøyd. Vurderer å kjøpe evt. Phillips lady shaver. Funker det til initmbarbering?Trenger ikke bli helt glattbarbert egentlig, men ikke full gressplen heller
Gjest OxBall Skrevet 11. november 2015 #2 Skrevet 11. november 2015 En hårtimmer med justeringsmuligheter, men det beste er å bruke voks. Da er enkelt og greit, og det blir glatt og fint :)
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #3 Skrevet 12. november 2015 Etter å ha tidligere vokset og barbert investerte jeg i en braun silk epil 9 wet and dry (epilator), og den er helt fantastik. Ikke gjør det vondt heller! Jeg har bare brukt den i dusjen, men den kan jo brukes tørr også.Blir vel så bra (om ikke bedre) som voksing.Så jeg kommer aldri til å gå tilbake til voksning eller høvler! Anonymkode: b991a...fcd
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #4 Skrevet 12. november 2015 Etter å ha tidligere vokset og barbert investerte jeg i en braun silk epil 9 wet and dry (epilator), og den er helt fantastik. Ikke gjør det vondt heller! Jeg har bare brukt den i dusjen, men den kan jo brukes tørr også.Blir vel så bra (om ikke bedre) som voksing.Så jeg kommer aldri til å gå tilbake til voksning eller høvler!Anonymkode: b991a...fcdTror nok det er lurt å være vant til voksing før man går over til epilator. Fy faen det gjorde vondt!!!Voksing er 100 ganger bedre. Ellers bareberer jeg med hårenes retning. Før barberte jeg mot, emn fikk røde prikker av det. Og det blir faktisk like glatt, så fornøyd med å være helt glatt og uten røde prikker. Jippii! Anonymkode: 4e1ae...d7c
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #5 Skrevet 12. november 2015 Etter å ha testet denne var jeg solgt.Glatt barbering uten skum, da såpen er på høvelen. Enkelt og greit, og jeg har ikke hatt innvokste hår i det heletatt. Jeg bruker den både under armene og i skrittet. Anonymkode: 41fcb...9ca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå