Gå til innhold

Den beste initmbarberingen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har den ultimate oppskriften på initmbarbering? 

Jeg bruker saks og barberhøvel.. men er lenge siden jeg har vært fornøyd. Vurderer å kjøpe evt. Phillips lady shaver. Funker det til initmbarbering?

Trenger ikke bli helt glattbarbert egentlig, men ikke full gressplen heller :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En hårtimmer med justeringsmuligheter, men det beste er å bruke voks. Da er enkelt og greit, og det blir glatt og fint :)

Skrevet

Etter å ha tidligere vokset og barbert investerte jeg i en braun silk epil 9 wet and dry (epilator), og den er helt fantastik. Ikke gjør det vondt heller! Jeg har bare brukt den i dusjen, men den kan jo brukes tørr også.

Blir vel så bra (om ikke bedre) som voksing.

Så jeg kommer aldri til å gå tilbake til voksning eller høvler!

Anonymkode: b991a...fcd

Skrevet

Etter å ha tidligere vokset og barbert investerte jeg i en braun silk epil 9 wet and dry (epilator), og den er helt fantastik. Ikke gjør det vondt heller! Jeg har bare brukt den i dusjen, men den kan jo brukes tørr også.

Blir vel så bra (om ikke bedre) som voksing.

Så jeg kommer aldri til å gå tilbake til voksning eller høvler!

Anonymkode: b991a...fcd

Tror nok det er lurt å være vant til voksing før man går over til epilator. :P Fy faen det gjorde vondt!!!
Voksing er 100 ganger bedre. ;)

Ellers bareberer jeg med hårenes retning. Før barberte jeg mot, emn fikk røde prikker av det. Og det blir faktisk like glatt, så fornøyd med å være helt glatt og uten røde prikker. :) Jippii!

Anonymkode: 4e1ae...d7c

Skrevet

Etter å ha testet denne  var jeg solgt.

Glatt barbering uten skum, da såpen er på høvelen. Enkelt og greit, og jeg har ikke hatt innvokste hår i det heletatt.

Jeg bruker den både under armene og i skrittet. 

Anonymkode: 41fcb...9ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...