Gjest Lienna Skrevet 10. november 2015 #1 Skrevet 10. november 2015 (endret) Har fått tak i en signert plakat av selveste Justin Bieber. Ekte signatur. Den er 42x59,5 cm. Har tenkt til å ramme den inn og lurer på hvor mye jeg kan ta meg betalt for den på ebay feks? Endret 10. november 2015 av Lienna
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #2 Skrevet 11. november 2015 Et par kroner? Evnt. så kan du søke opp tilsvarende varer og se hva som er prisen på de. Anonymkode: 85499...b71 1
Gjest Honeyblossom Skrevet 11. november 2015 #3 Skrevet 11. november 2015 Gjorde et kjapt søk på ebay og det finnes utrolig mye signert av han der. Ville ikke regnet med å få mer enn et par hundre kr for den.Skal du selge den bør du skaffe et COA også, hvis ikke så er sjansen enda mindre for å få solgt den.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #4 Skrevet 12. november 2015 Har fått tak i en signert plakat av selveste Justin Bieber. Ekte signatur. Den er 42x59,5 cm. Har tenkt til å ramme den inn og lurer på hvor mye jeg kan ta meg betalt for den på ebay feks?Ville droppet å ramme den inn, for den ramma koster antageligvis det samme som du får for hele greia. Som innlegget ovenfor sier, kan du ikke regne med å få mer enn et par hundre kr for den, og det er vel omtrent det det koster å ramme den inn...Grunnen til lav pris, er jo naturligvis at Bieber er i live og signerer ting i høyt tempo hver eneste dag. Signaturen hans er hverken sjelden eller vanskelig å få tak i. Anonymkode: acdbb...5ce 2
Gjest Lienna Skrevet 12. november 2015 #5 Skrevet 12. november 2015 (endret) Man kan få opp til 3000 kr +Men prisene begynner på 200 kr. Nå er det spesielt med denne siden det er et signert originalfoto http://m.ebay.com/itm/JUSTIN-BIEBER-Autographed-My-World-Framed-Photo-Authentic-Autograph-/251310933031?nav=SEARCHEllers er jentene villig til å gi tusenvis av kroner for signert poster i bar overkropp slik han ser ut nå :-P Enig i å kutte ut rammen. Dyr porto og masse styr med emballasje. Kan jo knuses.. Takk for tips. Endret 12. november 2015 av Lienna
Million Skrevet 13. november 2015 #6 Skrevet 13. november 2015 Det du linker til på ebay, er ikke hva tingen er solgt for. Det er prisforlangende, altså prisen selger ØNSKER å få. Ikke hva han faktisk får eller faktisk vil ende opp med.Man kan legge ut hva som helst til en hvilken som helst pris på ebay og håpe det beste, men det at annonsen ligger der betyr altså ikke at man får det man forlanger. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå