Gjest Mona27 Skrevet 29. september 2004 #1 Skrevet 29. september 2004 Hei Jeg er en jente som har merket noe rart i det siste. For fire uker siden kjøpte jeg meg et par gummistøvler. Ikke noe rart i det for så vidt. Problemet, eller er det det, er at jeg blir kåt av å ha de på meg. Synes det er ordentlig sexy. Er dette veldig rart. Har ikke snakket med noen av vennene mine om dette. De må jo tro jeg er helt gal. Takknemlig for tilbakemeldinger. Er dette greit eller er jeg helt gal. Hilsen Mona
Gjest Madam Felle Skrevet 29. september 2004 #2 Skrevet 29. september 2004 Sikkert greit for deg, men rart for meg
Icy Skrevet 29. september 2004 #4 Skrevet 29. september 2004 Er ikke unormalt i det hele tatt. folk tenner på så mangt så er nok ikke noe unormalt. Folk tenner på bleier, regnfrakker, støvler, strømper, sokker, lær etc. Den første tanken som slo meg var at du kanskje tenner på latex, skinn eller noe i den duren. For støvler er vel laget av gummi som kan minne om latex eller noe slikt.. (ser for meg hun damen i Tomb Raider jeg nå.. lol)
Gjest agurk Skrevet 29. september 2004 #5 Skrevet 29. september 2004 Trodde støvler var en av de mer vanlige tingene å tenne på jeg..men hva vet jeg.
kjellebassen Skrevet 30. september 2004 #6 Skrevet 30. september 2004 Gummistøvler kan sikkert være "turn-on" det så lenge det ikke er Drillo som står i dem
Suzy Skrevet 30. september 2004 #7 Skrevet 30. september 2004 Regntøy, støvler.. er ikke det en ganske vanlig fetish da? Temmelig uskyldig er det uansett
Gjest Fittesleiker Skrevet 1. oktober 2004 #8 Skrevet 1. oktober 2004 Regnstøvler -> "Pælær" -> Drillo -> TØRNOFF.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2004 #9 Skrevet 1. oktober 2004 Turn-off for noen, turn-on for andre. Er det ikke flott at vi er forskjellige og at det finnes noe som kan krydre litt i hverdagen? :-)
lizzy x Skrevet 2. oktober 2004 #10 Skrevet 2. oktober 2004 tja,man får jo en litt sexy feeling med høye støveletter så...kanskje du kan prøve det og
Gjest Dr Richard`s ring Skrevet 5. oktober 2004 #11 Skrevet 5. oktober 2004 Helt normal fetich, ikke noe galt i det...... Mulig det er surklelyden som kommer når det er vann oppi, eller lukten..... Men fra spøk til alvor. Det finnes et scandinavisk forum for dette, søk etter dette å treff likesinnede for å dra fetichen enda lenger..... ( ligger under det å bade med klær på )
Gjest mona27 Skrevet 7. oktober 2004 #12 Skrevet 7. oktober 2004 Takk alle sammen. Fint å at noen svarer. Er jo greit at dere sier at jeg ikke er helt unormal. Har undersøkt litt på nettet og det er faktisk flere med meg som "tenner" på gummistøvler...så da så Har hatt noen fine dager med gummistøvler på bena...og de er ikke våte med surklelyder...hehe Håper på flere innspill...byen er jo full av jenter med støvler i aller regnbuens farger... Hilsen mona
Celeste Skrevet 8. oktober 2004 #13 Skrevet 8. oktober 2004 I jungelen av hva folk tenner på rundt omkring, så vil jeg da synes at å tenne på gummistøvler er temmelig uskyldig og harmløst. Bare kos deg med gummistøvlene dine du med god samvittighet
Annie Skrevet 8. oktober 2004 #14 Skrevet 8. oktober 2004 Heldig er du Mona27 som har det så lett at du tenner på noe så enkelt!
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2004 #15 Skrevet 8. oktober 2004 Leste en gang at fetisjer ofte oppstår i forbindelse med gode seksuelle opplevelser. Kanskje du hadde en deilig opplevelse mens du hadde gummistøvler på deg en gang i tiden? Og så husker kroppen din det nå som du har fått på deg støvler igjen? Eks: jeg har en kompis med nylonfetisj, strømper og strømpebukser altså. Jeg spurte om han hadde noen opplevelser fra ungdommen som inkluderte strømper, og det hadde han. En venninne av hans mor (!) hadde da han var sytten, kommet inn på rommet hans og satt seg på sengekanten. Hun ba ham stryke henne oppover lårene, og resten er atlså historie Nå kan ha knapt se kvinneben i nylon uten å falle i staver
Gjest Cruise Skrevet 17. oktober 2004 #16 Skrevet 17. oktober 2004 Hei Mona! Morsomt å lese om din erfaring. Har det på akkurat samme måte selv. Aner ikke hva det ommer av, men ha alltid hatt et spesielt forhold tl gummistøvler helt siden barndommen. Blir rett og slett kåt av å se. gå med, kjenne på o.s.v. gummistøvler. Før var jeg litt skamfull oenfor dette, men nå bare koser jeg meg med det. Delig å gå en tur med gummistøvler. Av og til er jeg skikerlig "frekk" og tar meg en tur ut i byen med støvlene på en solskinnsdag. Et skikkerlig kick......he,he Kos deg med støvlene dine du Mona. Deter bare kult. Klem.
Gjest lille gjest Skrevet 17. oktober 2004 #17 Skrevet 17. oktober 2004 :o var mitt første utrykk etter å lest ditt innlegg,men så kom jeg på et vennepar av oss. Vi har alltid vært åpne ovenfor hverandre og de har betrodd oss at når de har sex pleier de å ha på regnklær.Hvor ubehagelig må ikke det være.De er begge voksne og har 2 unger.Så du som tenner på støvler skal ikke tro at du er unormal. Vet at det er andre også som tenner på regnklær,men kjenner bare 2 personlig. Hver sine lyster det viktigste er at enn er fornøyd med livet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå