maskineple Skrevet 10. november 2015 #1 Skrevet 10. november 2015 (endret) . Endret 15. september 2021 av maskineple 2
minister-mio Skrevet 12. november 2015 #3 Skrevet 12. november 2015 Bortsett fra at nyeste innlegg ikke oppdaterer og at mobilversjonen viser bildet og ikke nick på seneste innlegg skjønner jeg ikke hva det store problemet er
Gjest gjestvest Skrevet 12. november 2015 #4 Skrevet 12. november 2015 Hold ut, kjære KGer. Jeg skal synge lallesang så du får sove. Ja, KG: Hvorfor? Eple er helt knust.Knust eple. Eplemost? Husk å kjøpe. Du har rett i at man skulle ønske ting var som tidligere, men det får vi ikke gjort noe med.Jeg tror det er en vanesak. Som du beskriver. Første perioden ut av fengsel: Rart. Men jeg skulle ønske de kunne gjøre deler av skjermen mørkere. Jeg blir blenda. Det tror jeg hadde hjulpet en del.
Lutetium 71 Skrevet 12. november 2015 #5 Skrevet 12. november 2015 (endret) Forhåndsvisning er et stort savn. Jeg er vel den på kg som har forhåndsvist mest. Emotikonene er også litt buggy, får jeg skratte-ikonet til å virker nå? :skratter: ..neida. hverken skratte eller skratter funker. Endret 12. november 2015 av Lutetium 71 3
Gjest lipgloss Skrevet 12. november 2015 #6 Skrevet 12. november 2015 jeg liker heller ikke det nye designet
maskineple Skrevet 14. november 2015 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2015 Hold ut, kjære KGer. Jeg skal synge lallesang så du får sove. Ja, KG: Hvorfor? Eple er helt knust.Knust eple. Eplemost? Husk å kjøpe. Du har rett i at man skulle ønske ting var som tidligere, men det får vi ikke gjort noe med.Jeg tror det er en vanesak. Som du beskriver. Første perioden ut av fengsel: Rart. Men jeg skulle ønske de kunne gjøre deler av skjermen mørkere. Jeg blir blenda. Det tror jeg hadde hjulpet en del. WE ARE BACK! Forumet er fortsatt rart, men det får man bare bli vandt med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå