Teardrop Skrevet 10. november 2015 #1 Skrevet 10. november 2015 (endret) Jeg trenger inspirasjon...Hva er DIN favoritt drink?Legg igjen oppskrift/målinger og gjerne bildeMine er strawberry daquri og mojito, men begge er utrolig tungvindt å drikke på fest hos andre pga fremgangsmåte med blender og mortel. Endret 10. november 2015 av Teardrop
Pterinochilus Skrevet 10. november 2015 #2 Skrevet 10. november 2015 Dry Martini. Det er en latterlig god og enkel drink å lage. Du trenger bare gin, vermut, en oliven og eventuelt en isbit eller to. Jo mindre vermut, desto tørrere blir den. Seks deler gin og en del vermut er et godt utgangspunkt, så kan du prøve deg frem derfra
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #3 Skrevet 10. november 2015 en drink som heter Friskis! smaker som isen, friskis. Er alltid full når jeg bestiller den, så husker aldri oppskriften..Strawberry Daiquiri er og helt fantastisk godt!! Anonymkode: d20bf...b1a
Gjest Edain Skrevet 10. november 2015 #4 Skrevet 10. november 2015 Mojito, Strawberry Daiquiri, Tequila Sunrise og Bloody Mary 😍👌🏻
Aliquis Skrevet 10. november 2015 #6 Skrevet 10. november 2015 Jobbet litt som bartender, og hadde en drink jeg alltid lagde når jenter ikke visste hva de ville ha:2cl Vodka1cl Cointreau2cl Peach Tree2cl Lime/Sitronjuice2cl IngefærsirupShakeTopp med Solo (7up) 1
Gjest Castielz Skrevet 10. november 2015 #7 Skrevet 10. november 2015 Gin & Tonic, Whiskey Sour og Kiwi daiquiri.
dillyduzit Skrevet 10. november 2015 #9 Skrevet 10. november 2015 Absolut Passion Absolut Citron, passionfruit juice, soda water, lemon juice, lime juice, syrup, lime. Eventuelt også Pasjonsfrukt daiquiri.
Gjest Peanut Skrevet 11. november 2015 #10 Skrevet 11. november 2015 Mint Julep og Brandy Alexander.Sistnevnte er noe slikt som; brandy, Creme de cacao, sjokoladesirup og iskrem. Sistnevnte skal man ikke drikke for mye av, hvis man ikke er vant til alkohol. :3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå