Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

(min mann) 

Har tdligere fått Sous Vide, matkurs, veldig flotte matkniver med knivsliper.. Vi har god blender, kaffemaskin, juicer og kjøkkenmaskin.. Hadde vært gøy å gitt han noe til matlaging, eller kanske noe å servere mat i/på? Vi har noe tapas-serveringsfjøler/skåler. Tips?? Han er opptatt av god kvalitet. 

Anonymkode: 90373...c81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Oliver og co har de mye gode oljer og pasta. Kan jo lage en liten pakke med forskjellige matvarer? Bor du I Oslo så stikk innom gutta på haugen,olivers&co,mach manns(på skøyen)og kjøp gode matvarer.

Skrevet

På Oliver og co har de mye gode oljer og pasta. Kan jo lage en liten pakke med forskjellige matvarer? Bor du I Oslo så stikk innom gutta på haugen,olivers&co,mach manns(på skøyen)og kjøp gode matvarer.

Trøffeloljen hos Oliviers & Co er nydelig, det er også samtlige at produktene deres :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Takk! Han er stadig innom Machmanns selv 😁 Han er ofte i Oslo, jeg er aldri... 

• Liker 1
Skrevet

Trøffeloljen hos Oliviers & Co er nydelig, det er også samtlige at produktene deres :laugh:

Har faktisk trøffelolje, det fikk han sammen med litt annet av meg til bursdagen sin 😅 Men skal sjekke ut andre oljer, kanske en dyr balsamico...? 😋

Skrevet

Har faktisk trøffelolje, det fikk han sammen med litt annet av meg til bursdagen sin 😅 Men skal sjekke ut andre oljer, kanske en dyr balsamico...? 😋

Absolutt verdt det :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...