AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #1 Skrevet 10. november 2015 Hei dere! God kveld Jeg er en mann som er 22 år gammel. Hittil i livet har jeg vært singel, aldri vært i noe forhold. Jeg vet egentlig ikke hva det vil si å være i forhold, det innebærer mye, og jeg synes det er noe skummelt å skulle binde seg.Jeg er jo ikke vandt med noe annet?Men jeg savner jo litt ei å dele hverdagen med. Jeg er fortiden student, og jeg har funnet ei jente som jeg føler liker meg. Men nå kommer det:1) Vi møttes på et tilfeldig vorspiel. Jeg aner ikke, men jeg følte hun ble genuint interessert i meg jo mer vi snakket sammen, og hun enset ikke at venninnen sa hadet, fordi hun måtte gå. Vi gikk en gjeng ut på byen, hadde det gøy, jeg tok det avslappet, er ikke typen til å gå "all in" med engang, liker å gi det tid. Er ikke den player-typen. Jeg er en fyr med godt humør, positiv og glad. Jeg ANER ikke hva hun ser i meg. 2) Hun tar fortiden mastergrad, mens jeg går første året bachelor. Føler det kan være et problem mtp. videre? 3) Hver gang når vi møtes i skolesammenheng (Det er der jeg treffer henne til det daglige) så sender hun meg et smil, og hun blir "utrolig klønete".. Hva betyr det ?? Eksempelvis kan vi få øyekontakt fra avstand og hun blir bare helt "rar", smiler, vet ikke helt hvordan hun skal reagere? Virker det kjent ? Jeg har så lite erfaring med jenter, at jeg aner virkelig ikke. Hadde satt veldig pris på om dere kan hjelpe meg med de spørsmålene jeg stiller her. Jeg har som sagt ikke noe erfaring med forhold. Og alt jeg kjenner til er jo singeltilværelsen. Og jeg har jo blitt glad i den...på et slags vis. Men så er det jo noe som heter at "Det dukker opp når man minst venter det", og det er mulig det skjer meg nå? Som sagt, jeg trenger videre dra-hjelp og svar på dette innlegget Anonymkode: 69527...91e
Gjest Herr Heftig Skrevet 10. november 2015 #2 Skrevet 10. november 2015 Hvis du vil bli sammen med henne er det tydeligvis din tur til å ta initiativ. Be henne med på kaffe og ta det derifra.
Gjest Spiderman Skrevet 10. november 2015 #3 Skrevet 10. november 2015 Easy there, cowboy.Kanskje litt for tidlig å for å gå inn for å få et forhold med henne. Jeg mener fokuset bør heller ligge i å ha det gøy, bli kjent med henne og deretter se hva det blir til. Men for all del. Det virker som hun liker deg så kjør på, gå all in At du allerede ser hun for deg som kjæresten din før du kjenner henne gjør at du virker litt desperat og kan ta til takke med hvem som helst så lenge de liker deg tilbake. Ikke et bra sted å komme fra.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #4 Skrevet 10. november 2015 Men i alle dager. Dere har ikke vært på date engang, ikke engang kysset, og du tror dere er på vei inn i et forhold?? Anonymkode: 1de2c...d3c 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #5 Skrevet 11. november 2015 Noen som kan gi noen tanker rundt det å gå fra en singeltilværelse og i forhold? Alt jeg vet er jo bare singeltilværelsen mvhTS Anonymkode: 69527...91e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #6 Skrevet 11. november 2015 Hun er interessert, så inviter henne ut på noe og ta det derfra. Du stuper ikke rett inn i et forhold, man tar det normalt gradvis. Bli bedre kjent og se hva som skjer. Hun er kanskje et par år eldre siden hun har begynt på master, men det har vel ingen betydning? Anonymkode: 9d4c0...739 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #7 Skrevet 11. november 2015 Okey. Men jeg spør rett ut her da jeg IKKE har noe erfaring!Er hun forelsket i meg? (ja, vet det er vanskelig for dere å vite. Men basert på det jeg skriver...:) TS Anonymkode: 69527...91e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #8 Skrevet 11. november 2015 Okey. Men jeg spør rett ut her da jeg IKKE har noe erfaring!Er hun forelsket i meg? (ja, vet det er vanskelig for dere å vite. Men basert på det jeg skriver...:) TSAnonymkode: 69527...91eDet virker som hun liker deg. Jeg oppfører meg litt på samme måte når jeg omgås noen jeg liker på den måten. Spør henne om dere skal finne på noe, en øl, kaffe, hva som helst. Tror nok du får positivt svar, så kan du ta det derfra. Anonymkode: 2f031...380 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå