Gå til innhold

Suging etter sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det okay eller bare ekkelt med en blowjob etter selve samleiet?

Anonymkode: 1b1ff...abe

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Det kommer an på om jeg må tisse eller ikke. Håper det er åpenbart hvilken som er Jay og Nay.

Skrevet

Hvorfor i all verden skulle det vært ekkelt?? Hvorfor er det ekkelt å suge etter sex, når man har sugd før sex? 

Skrevet

Hvorfor i all verden skulle det vært ekkelt?? Hvorfor er det ekkelt å suge etter sex, når man har sugd før sex? 

Siden den antakeligvis er full av "fittesaft":fnise: litt som at jenta slikker seg selv?

• Liker 2
Skrevet

Jeg suger heller før. Syns ikke det smaker så godt etter sex. ;)

Anonymkode: 64251...7aa

• Liker 2
Skrevet

Siden den antakeligvis er full av "fittesaft":fnise: litt som at jenta slikker seg selv?

Hah, har jeg aldri tenkt noe spesielt mye over faktisk :P Men gjør det noe da? Er jo ikke farlig å smake litt av seg selv liksom. 

Skrevet

Jeg tror jeg er spesielt sær, men jeg synes den føles renere ut etter samleie.. Vi damer er jo selvrensende og jeg føler han blir vasket renere ;p Haha. 

Så for meg har det egentlig ingenting å si :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror jeg er spesielt sær, men jeg synes den føles renere ut etter samleie.. Vi damer er jo selvrensende og jeg føler han blir vasket renere ;p Haha. 

Så for meg har det egentlig ingenting å si :) 

Smaken pleier vel å være verre etter sex?...

Skrevet

Bruker å avslutte sexen med at jeg suger han. Det smaker jo fitte, men det bryr jeg meg ikke så mye om. 

Skrevet

Dere som vasker dere med kun varmt vann i underlivet burde i hvert fall ikke prøve dere på et slikt stunt...

Anonymkode: 442a6...516

• Liker 2
Skrevet

Suger før sexen, og gjennom sexen og etter. Han fingrer og slikker meg også hele veien. Liker å variere gjennom hele akten med penetrering og oral. 

Anonymkode: 3b3d1...643

• Liker 2
Skrevet

Suger ikke etter sex, for da har han jo ejakulert og vi anser oss ferdige, men suger av og til før eller under sexen.

Anonymkode: 7afd8...cf2

• Liker 1
Skrevet

Dere som vasker dere med kun varmt vann i underlivet burde i hvert fall ikke prøve dere på et slikt stunt...

hvorfor ikke? 

Jeg vasker med bare vann, men suger likevel kjæresten etter han har vært inni meg. Har aldri kjent noen vond lukt/smak. Smaker jo bare salt.. 

Anonymkode: 47aa4...2e6

• Liker 4
Skrevet

Smaken pleier vel å være verre etter sex?...

Nei, det synes jeg ikke :)

• Liker 2
Skrevet

Faktisk er det nettopp kun varmt vann som er det optimale.

• Liker 2
Gjest supernova_87
Skrevet

Hvor mange ganger har dette vært gjennomgått i utallige tråder, og i tråder som denne tråder der det ikke er spesielt relevant, hvordan man vasker musa. Penis er inni skjeden ved samleie, så til AB_516, med mindre du pleier å vaske skjeden din med såpe (noe jeg håper du ikke gjør) så skjønner jeg ikke hva du vil med denne kommentaren. 

Til spørsmålet: For meg har det noe å si om du mener etter penetrering eller etter ejakulasjon. Blandingen av fittesaft og ejakulasjon synes jeg blir veldig merkelig, men hvis det er midtveis i sexen så er det null stress, og ikke ekkelt. 

Jeg tror forskjellen her ligger mellom de som synes tanken på å smake seg selv er ekkelt, som vil si nei til oralsex etter penetrering, og som vil si nei til kyssing etter oralsex, mens de som tenker det er greit og kanskje tennende å smake seg selv vil si ja til dette.

Skrevet

Det gir ingen mening. De som vasker seg med vanlig såpe, derimot, eller dusjer for ofte burde være litt mer skeptiske.

• Liker 2
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Er det okay eller bare ekkelt med en blowjob etter selve samleiet?

Bare deilig med blow job etter sex, oftest klar for ny orgasme rett etter sex, da er det ekstra intenst å deilig å blu sugd til ny orgasme. Like deilig å slikke henne rett etter sex også å smake sin egen orgasme.

Gjest Andrea93
Skrevet

Gjør det hele tiden og har aldri tenkt på det som ekkelt. :) 

Skrevet

Om jeg ikke kommer i løpet av samleie, altså at samboern har kommet og er for overfølsom til å fortsette, så suger hun meg til jeg kommer. Er noe spesielt over det, litt spesiel følses egentlig, veldig godt. Hun har heller ikke noe problem med det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...