Gjest bemmi Skrevet 29. september 2004 #1 Skrevet 29. september 2004 I b.l.a Tigi sin hårserie har de en "Honey & Oatmeal" serie. Hva er det til? :-? Bra for tørt og skadet hår, eller? Hva betyr oatmeal forresten?
Gjest Ethereal Skrevet 30. september 2004 #2 Skrevet 30. september 2004 'oatmeal' betyr rett og slett havremel. Havre er rik på essensielle fettsyrer som er bra for kroppen, og tydeligvis også for håret. Den serien du nevner, er beregnet for tørt og skadet hår. Mange her inne har prøvd den (jeg har ikke), og jeg har inntrykk av enten-eller; enten elsker de den, eller så hater de den. Ta å søk i velværeforumet med stikkord som TIGI eller Oatmeal&Honey, og du kan få lese mer om hva folk mener. Advarsel: serien skal visst ha en ganske så sterk lukt.
Gjest Tristessa Skrevet 30. september 2004 #4 Skrevet 30. september 2004 Ooh, jeg hadde den, og elsket den!
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #5 Skrevet 30. september 2004 Ooh' date=' jeg hadde den, og elsket den![/quote'] Hva luktet den? Og ble håret superdupermykt og deilig?
Gjest Tristessa Skrevet 30. september 2004 #6 Skrevet 30. september 2004 Lukter ganske vilt. Litt kanel, veldig søtt og sterkt. Men håret ble mykt og mye, mye lettere å ha med å gjøre. Bruker Redken All Soft nå, siden den er mye billigere på LF.
Gjest MSR Skrevet 30. september 2004 #7 Skrevet 30. september 2004 Oatmeal and honey er helt nydelig for håret, men den lukter helt forferdelig. jobber i frisørsalong, og da den ble brukt på en kunde her om dagen forpestet shampoen hele salongen, og det var ikke noe særlig.. For veldig tørt og skadet hår, prøv Self Absorbed fra Tigi Bedhead. Den er full av næring, samtidig som den er fargebeskyttende, har UV-filter og gir håret volum.. Balsamen er i tillegg varmebeskyttende
Elze Skrevet 1. oktober 2004 #8 Skrevet 1. oktober 2004 Håret mitt er ganske slitt pga farging. Jeg bruker Tigi Oatmeal and Honey og synes den gjør håret veldig mykt og fint. Bruker den ikke hver dag, for håret mitt er ganske fint og blir lett tungt av såpass "rik" shampoo og balsam, så jeg bruker annen shampoo innimellom. Jeg synes den lukter kjempegodt, jeg, men er tydeligvis alene om det .. Har til og med kjøpt bodylotion og dusjsåpe med samme lukt, hos Lookfantastic.
starie Skrevet 1. oktober 2004 #9 Skrevet 1. oktober 2004 Liker den veldig godt og synes den lukter nydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå