Gå til innhold

Lurt eller dumt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen kvelder legger fireåringen seg fint uten å rope meg inn på rommet etter legging, andre dager ropes det flere ganger. Er det en lur ting å si at hun kan rope meg inn to ganger? Før jeg går ut av rommet hennes så leser vi en bok, snakker om dagen også spør jeg henne om det er noe spesielt hun vil snakke om. Hun er ikke redd og jeg sitter i samme etasje som henne så hun hører meg og TVen.

Anonymkode: 3c299...f2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor sette en grense på det? Så lenge hun sier at hun trenger deg, så synes jeg ikke det vil være greit å gjøre på den måten. 

Skrevet

Fordi det noen ganger går 45 min fra hun er lagt til hun sovner.

Skrevet

Noen kvelder legger fireåringen seg fint uten å rope meg inn på rommet etter legging, andre dager ropes det flere ganger. Er det en lur ting å si at hun kan rope meg inn to ganger? Før jeg går ut av rommet hennes så leser vi en bok, snakker om dagen også spør jeg henne om det er noe spesielt hun vil snakke om. Hun er ikke redd og jeg sitter i samme etasje som henne så hun hører meg og TVen.

Jeg syns det høres rart ut å sette en grense på hvor mange ganger hun kan rope på deg hver kveld. Hva hvis hun har brukt opp "kvoten" og plutselig må tisse eller det er noe annet hun vil og som for henne oppleves som viktig.

Skrevet

Ville nok ikke satt en grense for hvor mange ganger. Men heller prøvd å snakke med henne om det. Hva vil hun når hun roper, får hun mye oppmerksomhet rundt det, er det mye prat og styr når du først går inn? 

Anonymkode: f5870...f97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...