AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #1 Skrevet 10. november 2015 Okei, skal prøve å gjøre en lang historie kort. I det siste har jeg og en kompis (kjente hverandre siden vi var små, moren min og moren hans er bestevenninner) på en måte datet litt. Vi har vært på kafé, restaurant, hatt sex osv. Nå sier han at han vil ha mer, og det ønsker jeg også, men det er en ting som plager meg. Som sagt, vi har kjent hverandre siden vi var små og hvorfor har han ikke likt meg før? Det har vært en periode på ca 5-6 år hvor vi nesten ikke har møttes. For 5-6 år siden var jeg deprimert, slet med angst og PTSD, slet mye med akne, var lubben, dårlig klesstil og hårfrisyre og ingen framtidsplaner. Mao, ikke akkurat et catch.. Men så tok jeg tak i meg selv, og i dag sliter jeg ikke med noe psykisk, hudproblemet et borte, jeg er slank, lært meg å sminke meg, samt bedre klesstil og hårfrisyre. Er også på sisteåret av min integrerte master. Så, liker han meg nå fordi jeg har vært stygg og så blitt pen? Er han bare en utseendefiksert tulling? Er jeg verdt mer nå enn jeg var for 5 år siden? Anonymkode: c0657...f9d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #2 Skrevet 10. november 2015 Slapp av. Han liker deg Du er heldig.Dere har blitt mer voksne og funnet ut av litt mer om livet. Du har jo selv begynt å falle litt for han nå. Noe du ant ikke har gjort før. Sikkert samme for han. At dere nå er modne for å bli kjent med hverandre på et dypere nivå. Nyt det. Anonymkode: 0d08d...d18 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #3 Skrevet 10. november 2015 Men hvorfor prøvde han seg ikke når jeg var stygg da?? Anonymkode: c0657...f9d
Gjest PseudonymBruker Skrevet 10. november 2015 #4 Skrevet 10. november 2015 Men hvorfor prøvde han seg ikke når jeg var stygg da?? Anonymkode: c0657...f9dDette er hva jeg vil kalle et forholds-destruktivt spørsmål. Slutt å tenke så mye!
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #5 Skrevet 10. november 2015 Dette er hva jeg vil kalle et forholds-destruktivt spørsmål. Slutt å tenke så mye!Men hvordan skal jeg tolke dette da? Anonymkode: c0657...f9d
Gjest supernova_87 Skrevet 10. november 2015 #6 Skrevet 10. november 2015 Hvorfor prøvde ikke du deg før? Hvorfor har ikke du likt ham før? Det behøver ikke å bety noe.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #7 Skrevet 10. november 2015 Hvorfor prøvde ikke du deg før? Hvorfor har ikke du likt ham før? Det behøver ikke å bety noe. Jeg har alltid likt han, men aldri turt å gjort noe.. Han har alltid vært i en annen liga... Anonymkode: c0657...f9d 1
Cathrine88 Skrevet 10. november 2015 #8 Skrevet 10. november 2015 Det skal ganske mye til for at man skal falle for en barndomsvenn. De har vært der hele livet ditt, de er trygge og gode og du er glad i dem, men de er omtrent like tiltrekkende som et søsken eller et gammelt møbel. Ikke på grunn av utseendet, men på grunn av at du vokste opp med dem.Så kom pausen på seks år, og i løpet av denne perioden har du forandret deg totalt - både utseende og personlighet. Er det virkelig så rart at han plutselig ser deg i et nytt lys? 14
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #9 Skrevet 10. november 2015 Men hvorfor prøvde han seg ikke når jeg var stygg da?? Anonymkode: c0657...f9dFordi du anså deg selv som stygg og var derfor ikke tilgjengelig for han Det kan være du som var lukka for han da du følte deg stygg. Han har nok ikke sett på deg som stygg i det hele tatt. Anonymkode: 0d08d...d18
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #10 Skrevet 10. november 2015 Okei, skal prøve å gjøre en lang historie kort. I det siste har jeg og en kompis (kjente hverandre siden vi var små, moren min og moren hans er bestevenninner) på en måte datet litt. Vi har vært på kafé, restaurant, hatt sex osv. Nå sier han at han vil ha mer, og det ønsker jeg også, men det er en ting som plager meg. Som sagt, vi har kjent hverandre siden vi var små og hvorfor har han ikke likt meg før? Det har vært en periode på ca 5-6 år hvor vi nesten ikke har møttes. For 5-6 år siden var jeg deprimert, slet med angst og PTSD, slet mye med akne, var lubben, dårlig klesstil og hårfrisyre og ingen framtidsplaner. Mao, ikke akkurat et catch.. Men så tok jeg tak i meg selv, og i dag sliter jeg ikke med noe psykisk, hudproblemet et borte, jeg er slank, lært meg å sminke meg, samt bedre klesstil og hårfrisyre. Er også på sisteåret av min integrerte master. Så, liker han meg nå fordi jeg har vært stygg og så blitt pen? Er han bare en utseendefiksert tulling? Er jeg verdt mer nå enn jeg var for 5 år siden? Anonymkode: c0657...f9dDu nevner jo en rekke negative ting her, men du mener det bare er det utseendemessige som har slått ut for ham? Det at du var deprimert og hadde angst, ikke likte deg selv og antakelig ikke var veldig sosial, er plutselig ikke faktorer i det hele tatt? Hvorfor nevner du dem i det hele tatt i posten hvis du har konkludert med at de ikke har noe med saken å gjøre?Du sier jo selv at det er mye ved deg selv som har forandret seg - mer enn utseende. Anonymkode: ee38b...51e 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #11 Skrevet 10. november 2015 Har nok ingenting med åssen du så ut eller hadde det da å gjøre, men kanskje rett og slett fordi ingen av dere var klare for noe før nå. Han kan ha hatt sine egne ting som du ikke vet om og derfor ikke vært klar for eller selvsikker nok for å prøve seg på noen. Noen ganger faller brikkene på livet på plass litt bedre senere, og da kan man begi seg ut på de oppgavene og utfordringene man møter i stedet for å bare være fokusert på å fikse opp i seg selv. Anonymkode: f3cb5...917 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #12 Skrevet 10. november 2015 Jeg føler at jeg har samme personlighet som før, de samme verdiene, så er mest utseendet som er forandret. Hadde han prøvd seg hvis jeg så like jævlig ut nå, men tok den integrerte master? Er det bare utseende han liker? Eller hele pakka? Hvorfor var jeg ikke god nok fra før av? Anonymkode: c0657...f9d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #13 Skrevet 10. november 2015 Hjelp!!!! Han sier at han virkelig vil satse på dette.. 😳 Anonymkode: c0657...f9d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #14 Skrevet 10. november 2015 INGEN VIL DATE EN STYGG, FEIT KJERRING. HAN HAR ALLTID LIKT PERSONLIGHETEN DIN OG NÅ SOM DU ER ATTRAKTIV ER FORHOLD AKTUELT FOR HAN. FY FADER FOR EN DRAMAQUEEN DU ER Anonymkode: f31ae...d16 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #15 Skrevet 10. november 2015 INGEN VIL DATE EN STYGG, FEIT KJERRING. HAN HAR ALLTID LIKT PERSONLIGHETEN DIN OG NÅ SOM DU ER ATTRAKTIV ER FORHOLD AKTUELT FOR HAN. FY FADER FOR EN DRAMAQUEEN DU ERAnonymkode: f31ae...d16Så han liker meg altså ikke for den jeg er? Men nå som jeg har blitt noe og ikke kvalmende å se på, så får jeg duge? Anonymkode: c0657...f9d
Cathrine88 Skrevet 10. november 2015 #16 Skrevet 10. november 2015 Så han liker meg altså ikke for den jeg er? Men nå som jeg har blitt noe og ikke kvalmende å se på, så får jeg duge? Anonymkode: c0657...f9dJeg tror ikke noe på at du var kvalmende å se på, men la oss for diskusjonens skyld si at du var det. Ville du ha falt for ham dersom han var kvalmende å se på? 4
Chiubi Skrevet 10. november 2015 #17 Skrevet 10. november 2015 Hvorfor spør du ikke ham? Han er den eneste som kan fortelle deg hva han tenker. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #18 Skrevet 10. november 2015 Jeg tror ikke noe på at du var kvalmende å se på, men la oss for diskusjonens skyld si at du var det. Ville du ha falt for ham dersom han var kvalmende å se på?Nei, jeg må jo være fysisk tiltrukket av en fyr før jeg kan falle for han. Men hvis han her hadde vært stygg og deretter blitt kjekk, så hadde jeg ikke prøvd meg på han bare pga utseende. Det er jo veldig kynisk! Anonymkode: c0657...f9d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #19 Skrevet 10. november 2015 Hvorfor spør du ikke ham? Han er den eneste som kan fortelle deg hva han tenker. Kan jo ikke spørre han om dette! Da vil han jo svare at det ikke utelukkende er pga utseende,noe jeg har mistanke om at det er. Anonymkode: c0657...f9d
Cathrine88 Skrevet 10. november 2015 #20 Skrevet 10. november 2015 Nei, jeg må jo være fysisk tiltrukket av en fyr før jeg kan falle for han. Men hvis han her hadde vært stygg og deretter blitt kjekk, så hadde jeg ikke prøvd meg på han bare pga utseende. Det er jo veldig kynisk! Anonymkode: c0657...f9dDet er kombinasjonen utseende og personlighet som er tiltrekkende, ikke bare utseendet. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå