AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #1 Skrevet 10. november 2015 Jeg er litt fortvilet. Jeg ble satt på en heller heftig antibitikakur som ble avsluttet for 2 uker siden. Under kuren ble jeg veldig dårlig, klarte knapt spise pga kvalme. Det ble mye bedre med en gang kuren ble avsluttet, men ble akutt kvalm og svimmel for noen dager siden. Kaster opp og holder på å svime av med en gang jeg beveger meg. Hadde sex for 4,5 uke siden - med kondom. Fikk mensen 1,5 uke senere, men den varte bare 1 dag. Er 1 dag for sent ute med mens nå, men det trenger ikke bety noe. Ømme/store bryster på dag 4, noe som ikke er normalt for meg. Har vært hos lege i dag og tatt en drøss med blodprøver, inkl graviditetstest. Får ikke svar på noen dager enda. Rent logisk tenker jeg at det er umulig å være gravid mtp bruk av kondom (selv om vi ikke brukte det første minuttet - lett å bli revet med tydeligvis). Jeg skjønner at ingen her kan fortelle meg hva som er greia her, men jeg trenger å prate litt og høre om andres erfaringer. Kan det være en etterreaksjon på antibiotikakuren, at den har klusset med hormonene mine? Kanskje noen har erfaring med det? Anonymkode: 2642d...0d1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #2 Skrevet 10. november 2015 Feilpostet, moderator kan slette dette innlegget da jeg har postet i rett tråd nå Anonymkode: 2642d...0d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå