Gå til innhold

Dere som har litt ekstra kilo på kroppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tips til noen bukser som kan passe en jente på 1.65 som veier 70. Føler jeg har så tjukke lår at ingen bukse vil passe ordentlig. Tips takk :)

Anonymkode: 436b4...f68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen i den kategorien eller? Hehe

Skrevet

Du må vel bare prøve forskjellige bukser. Hvor mange centimeter er du rundt lårene? Du skriver at du føler de er tykke, men hva er fakta?

Skrevet

Jeg liker Cubus sine. Masse stretch. 

Anonymkode: 26dfe...087

Skrevet

Jeg veier mye mer, 159 cm, 81 kg. Føler at så lenge buksa har stretch, så er det bare rett størrelse som gjelder.

Jeg bruker vanlige med litt smale ben, men ikke sånne helt thighte i leggen. Både fordi det ikke er min stil, og at lårene blir så fremhevet føler jeg.

Skrevet

70 kg er jo ikke noen kilo ekstra når de er 165cm høy! Det er jo omtrent normalvektig! Jeg er lavere enn deg, og veier 90 kg, så jeg har noen kilo ekstra... Men jeg har ikke så mye problem med å  finne bukser som passer! Bare det er bra strech så sitter de fint! Også er det jo mange fine tights/leggings å få kjøpt! 

Skrevet

Hei! Anbefaler Molly jeansen fra Gina tricot. Vi veier likt og er akkurat like høye, men så er alle kropp forskjellig da.hihi! Lykke til!

Skrevet

Jeg er litt lavere enn deg, men har ca samme "vektforskjell", og jeg bruker Molly fra Gina Tricot. De er high-waist, så de "holder inn" magefettet :fnise: samtidig som de passer rundt lårene også. Synes også at Superflexbuksene til BikBok også er OK, men det må være high-waist for min del, ellers føler jeg at alt fettet valker seg over kanten. 

Skrevet

Det er svært til "følelser" på mange av dere :fnise:.

• Liker 2
Skrevet

Det er svært til "følelser" på mange av dere :fnise:.

:ler:

Men ER jo følelser! Så lenge man faktisk bruker rett størrelse og ikke 3 nummer for små. :P

• Liker 1
Skrevet

:ler:

Men ER jo følelser! Så lenge man faktisk bruker rett størrelse og ikke 3 nummer for små. :P

Nei, da kan det nok bli vanskelig å forholde seg til realiteten :fnise:

Skrevet

Hei! Anbefaler Molly jeansen fra Gina tricot. Vi veier likt og er akkurat like høye, men så er alle kropp forskjellig da.hihi! Lykke til!

Hehe :)  hva slags størrelse bruker du på buksene? Takk for hjelpen.

Skrevet

Takk for hjelpen folkens. Finner aldri noen bukser som passer meg helt pga jeg har litt fett som tyter ut, skikkelig lovehandles. 

Skrevet

Hehe :)  hva slags størrelse bruker du på buksene? Takk for hjelpen.

Bruker str L. Gina tricot går opp mot XL, har venninner på ca 90kilo som passer de. Buksene er veeeldig behagelige, eier opp mot 8-9 stk BARE sorte:fnise:

Skrevet

Takk for hjelpen folkens. Finner aldri noen bukser som passer meg helt pga jeg har litt fett som tyter ut, skikkelig lovehandles. 

Riktig størrelse og riktig midjehøyde kan i de fleste tilfeller redusere de verste bulkene.

Anonymkode: 8cda5...4c4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...