Gå til innhold

Dårlig utleier.. Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bodd i en leilighet en stund og utleier har fra veldig tidlig av virket ganske useriøs med tanke på å svare og rette opp mangler. Nå har det vist seg at leiligheten er meget dårlig isolert, og det blir iskaldt inne i leiliheten nå som det er kaldt ute. I tillegg renner det vann inn når det regner mye. Noen tips? Hva gjør jeg om utleier ikke gir lyd fra seg? 

Anonymkode: bead3...e52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det er en kald utleier plikter vel ikke utleier til å gjøre noe med. Men at det renner vann inn er jo absolutt noe.. 

• Liker 2
Skrevet

Du bor jo der frivillig. Det er jo bare å si opp og flytte. Og hvis du egentlig har en tidsbestemt kontrakt så kan du si opp på bakgrunn av feil og mangler.

• Liker 2
Skrevet

Leiligheten har en mangel.

Anonymkode: 726aa...d75

Skrevet

At det er en kald utleier plikter vel ikke utleier til å gjøre noe med. Men at det renner vann inn er jo absolutt noe.. 

At det er en kald utleier? 

• Liker 2
Skrevet

Vil oppsigelsestiden fortsatt gjelde når leiligheten såvidt er beboelig. Og kan utleier nekte for å ha fått svar på oppsigelse av leiekontrakt?

Skrevet

Vil oppsigelsestiden fortsatt gjelde når leiligheten såvidt er beboelig. Og kan utleier nekte for å ha fått svar på oppsigelse av leiekontrakt?

Send han en skriftlig mail, da har du bevis på at du har sagt opp.

• Liker 1
Skrevet

At det er en kald utleier? 

En kald leilighet* ;)

• Liker 1
Skrevet

En kald leilighet* ;)

Hvis det er pga elendig isolasjon er det vel det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...