Gjest Elisabeta Skrevet 10. november 2015 #1 Skrevet 10. november 2015 Fikk ett prøverørsbarn i 2011 ❤️ Er nå 41 med ny kjæreste. Har siden vi begynte uten prevensjon ikke hatt mensen. Hadde siste mens 6 oktober. Jeg har hatt noen uregelmessigheter menstruasjoner det siste året, men ikke mange. Vært ganske on-time de fleste ganger. Stusser da selvfølgelig over at mensen ikke kommer når vi ikke bruker prevensjon for første gang.Ville vært ren utopi om jeg nå var gravid helt av meg selv?!?! Har tatt negative tester, og lander på cyste på eggstokken. Har hatt endel stigninger, men dette vet jeg man kan ha når man ikke er gravid også.... Kan nevne at jeg har struma. Kan det spille inn? I følge mine beregninger er jeg da altså 5+0 i dag, og da bør vel en test slå ut positiv? 😳
Mokkilokki Skrevet 10. november 2015 #3 Skrevet 10. november 2015 Fikk ett prøverørsbarn i 2011 ❤️ Er nå 41 med ny kjæreste. Har siden vi begynte uten prevensjon ikke hatt mensen. Hadde siste mens 6 oktober. Jeg har hatt noen uregelmessigheter menstruasjoner det siste året, men ikke mange. Vært ganske on-time de fleste ganger. Stusser da selvfølgelig over at mensen ikke kommer når vi ikke bruker prevensjon for første gang.Ville vært ren utopi om jeg nå var gravid helt av meg selv?!?! Har tatt negative tester, og lander på cyste på eggstokken. Har hatt endel stigninger, men dette vet jeg man kan ha når man ikke er gravid også.... Kan nevne at jeg har struma. Kan det spille inn? I følge mine beregninger er jeg da altså 5+0 i dag, og da bør vel en test slå ut positiv? 😳Hvis du allerede nå har startet med å få uregelmessige menstrasjonsykluser så kan du være i startfasen på overgangsalderen. eneste måten og finne ut det på er og la legen ta en blodprøve og se om noen av hormonene er i senking. Det skal mye for og klaffe og bli gravid etter 40.
Gjest Elisabeta Skrevet 10. november 2015 #4 Skrevet 10. november 2015 Ja, ikke sant. Tok blodprøver hos legen i fjor og jeg var ikke i nærheten av overgangsalderen, og fsh var på 8 kontra 10 når jeg fikk sønnen min. Jeg har dessverre alltid hatt uregelmessig mens, så vanskelig å avgjøre. Jeg har i tillegg hatt ekstremt med el-slim dette året, noe jeg aldri hadde før jeg fikk sønnen min. Var hos lege i dag, så da får jeg bare avvente ☺️
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #5 Skrevet 12. november 2015 Fortsatt ingen mens😑 Anonymkode: 5c483...a7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå