Jippi88 Skrevet 10. november 2015 #1 Skrevet 10. november 2015 Vet det allerede finnes 100.000 av disse postene allerede, men: Har IKM i dag, og tok graviditetstest. Den så negativ ut først, men etter ca. 6 minutter ble den positiv. Det står på pakningsvedlegget at testen ikke skal leses av etter 5 minutter, og vet at den da strengt tatt er negativ. Men jeg har tatt en del av disse, og de har aldri blitt positive, selv flere timer etter? Noen som har opplevd noe lignende? Er det sannsynlig at jeg er gravid? Skal selvfølgelig ta en ny om noen dager, men jeg holder allerede på å bli gal, så jeg spør her i mellomtiden. Det er en stavtest fra billige-tester.no
Gjest Skrevet 10. november 2015 #2 Skrevet 10. november 2015 Jeg vil tippe at disse testene ikke teller sekundene riktig, så ett minutt fra eller til kan ikke ha så mye å si. Jeg tror det er et godt tegn, hvertfall, men kanskje vente med jubelen til du har tatt ny test? Ble streken svak?
Jippi88 Skrevet 10. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2015 Jeg vil tippe at disse testene ikke teller sekundene riktig, så ett minutt fra eller til kan ikke ha så mye å si. Jeg tror det er et godt tegn, hvertfall, men kanskje vente med jubelen til du har tatt ny test? Ble streken svak?Ja, var sånn jeg tenkte også Ganske svak, men rosa. Samboer så den også, hverfall, så jeg tror ikke jeg har innbillt meg noe. I så fall har vi begge blitt gærne
Gjest Skrevet 10. november 2015 #4 Skrevet 10. november 2015 Ja, var sånn jeg tenkte også Ganske svak, men rosa. Samboer så den også, hverfall, så jeg tror ikke jeg har innbillt meg noe. I så fall har vi begge blitt gærne Nå er jo svak strek ganske relativt da, ser mange kaller det jeg mener er tydelige streker for svake... Krysser fingrene for dere og at streken er der i morgen/om noen dager fortsatt!
Jippi88 Skrevet 10. november 2015 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2015 Nå er jo svak strek ganske relativt da, ser mange kaller det jeg mener er tydelige streker for svake... Krysser fingrene for dere og at streken er der i morgen/om noen dager fortsatt! Takk!
neon_sun Skrevet 10. november 2015 #6 Skrevet 10. november 2015 Jeg er nå høygravid etter å ha først fått en veeeeldig svak strek etter tiden på slike billigtester. Var så vidt jeg så den, men cb digital var positiv dagen etter. Har tatt sikkert 200 slike tester det siste året, aldri fått positiv før. Ikke skru deg helt opp (lettere sagt enn gjort...), men ta en ny imorgen og sammenlign :-) lykke til :-)
solitary shell Skrevet 10. november 2015 #7 Skrevet 10. november 2015 Jeg har testet positivt etter tiden, og jeg var gravid.Ikke for å gi deg store forhåpninger, men det er altså min erfaring. Krysser fingrene for deg.
Gjest Valmuen Skrevet 10. november 2015 #8 Skrevet 10. november 2015 Jeg har og fått positiv test etter tiden med samme test og vært gravid, på den aller første testen som såklart var kjempesvak Etter min erfaring blir den ikke det om den er negativ, og har tatt en del tester
Jippi88 Skrevet 10. november 2015 Forfatter #9 Skrevet 10. november 2015 Tusen takk for svar alle sammen! Her er bilde av testen!
Gjest Valmuen Skrevet 10. november 2015 #10 Skrevet 10. november 2015 Tusen takk for svar alle sammen! Her er bilde av testen! Den er definitivt positiv
lille_frosk Skrevet 10. november 2015 #11 Skrevet 10. november 2015 Jeg har fått falsk positiv etter tiden (ett-to minutter). Samtidig har jeg fått ordentlig positiv test som ikke viste positiv før tiden. Jeg krysser fingrene for deg, men ville ikke jublet før du tar en ny test altså.
Jippi88 Skrevet 10. november 2015 Forfatter #12 Skrevet 10. november 2015 (endret) dette høres jo veldig lovende ut! Nå er jeg spent på i morgen!! Prøver å la være å ta helt av ennå da 😁 Endret 10. november 2015 av Jippi88 Tok bort sitatet :)
N85 Skrevet 10. november 2015 #13 Skrevet 10. november 2015 Tusen takk for svar alle sammen! Her er bilde av testen! positiv
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #14 Skrevet 10. november 2015 Jeg har fått falsk positiv etter tiden (ett-to minutter). Samtidig har jeg fått ordentlig positiv test som ikke viste positiv før tiden. Jeg krysser fingrene for deg, men ville ikke jublet før du tar en ny test altså. Hvordan vet du at det var falsk positiv, og ikke kjemisk/tidlig SA? Tok du ny test med en gang? Anonymkode: c8ae3...68d 2
lille_frosk Skrevet 10. november 2015 #15 Skrevet 10. november 2015 Hvordan vet du at det var falsk positiv, og ikke kjemisk/tidlig SA? Tok du ny test med en gang?Anonymkode: c8ae3...68dJeg tok flere tester, både dagen etter og over flere dager, det var første gang mensen var forsinket og jeg var helt overbevist om at jeg måtte være gravid. Men ingen av de andre testene var positive. Men det skal også sies at den måneden jeg BLE gravid hadde jeg et par tester som ble positive over tiden - poenget er vel at man ikke kan stole på de når det har gått for lang tid?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #16 Skrevet 10. november 2015 Den der er da positiv! Tror nok en digital vil slå ut på morgenurin nå ja Anonymkode: de74e...8e3 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #17 Skrevet 10. november 2015 Veldig positiv og absolutt ikke svak! Gratulerer, du er gravid :) Anonymkode: 362f9...70d 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #18 Skrevet 10. november 2015 Jeg tok flere tester, både dagen etter og over flere dager, det var første gang mensen var forsinket og jeg var helt overbevist om at jeg måtte være gravid. Men ingen av de andre testene var positive. Men det skal også sies at den måneden jeg BLE gravid hadde jeg et par tester som ble positive over tiden - poenget er vel at man ikke kan stole på de når det har gått for lang tid? Hvis det bare var noen minutter over er nok faren større for at det var kjemisk/tidlig SA. Det stemmer også overens med forsinket mens. Men ja, har det gått for lang tid kan man ikke stole på de. Men det er jo ingen timer i testene som greier å avgjøre aat nå er 6 minutter gått. Er 6 minutter usikkert er også 5 minutter det... Anonymkode: c8ae3...68d
Jippi88 Skrevet 10. november 2015 Forfatter #19 Skrevet 10. november 2015 Jeg tok flere tester, både dagen etter og over flere dager, det var første gang mensen var forsinket og jeg var helt overbevist om at jeg måtte være gravid. Men ingen av de andre testene var positive. Men det skal også sies at den måneden jeg BLE gravid hadde jeg et par tester som ble positive over tiden - poenget er vel at man ikke kan stole på de når det har gått for lang tid? Åh det hørtes kjipt ut lille_frosk! Jeg får bare håpe jeg finner ut av det i morgen!
lille_frosk Skrevet 11. november 2015 #20 Skrevet 11. november 2015 Hvis det bare var noen minutter over er nok faren større for at det var kjemisk/tidlig SA. Det stemmer også overens med forsinket mens. Men ja, har det gått for lang tid kan man ikke stole på de. Men det er jo ingen timer i testene som greier å avgjøre aat nå er 6 minutter gått. Er 6 minutter usikkert er også 5 minutter det... Anonymkode: c8ae3...68dIkke for å kverulere, men da burde de andre testene også blitt positive Uansett - jeg krysser fingrene for deg ts!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå