Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen her som har brukt fertil.no sine graviditetstester, de rosa stavene (produsent Gem medics) ? 

Jeg er i dag 4 dager over IKM og har vært helt presis i lang tid nå. Men testene er negative! Å siden jeg ikke får TR så klarer jeg ikke gi opp håpet helt enda:)

Er helt klar over at el kan ha blitt utsatt av en eller annen grunn og jeg ikke trenger være gravid, men er så fælt å gå rundt å lure:tongue: 

Så jeg lurer da egentlig på om det kan være noe med testene? Har aldri brukt disse før så vet ikke om det kan ha noe å si.. Klamrer meg til håpet.. ^^

Fint om noen har erfaringer rundt sen positiv test som de vil dele også.. :roll::laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står ingen utløpsdato på testene ser jeg nå.. Husker ikke når jeg kjøpte dem heller :vetikke: uff får vel bare kjøpe en CB i morgen :) 

Skrevet

Jeg  kjøpte graviditet strimmel tester fra de, og det er det verste jeg har prøvd hittil. Noen av dem ville jo ikke engang ta opp urinen! Og de andre som funka fikk en svaaaaaaaaaaak strek laaaangt inni strimmel en,  som lurte meg flere ganger... Fikk forhåpninger for så å bli knust når tanta kom..

Skal aldri bestille noen dem igjen!

Anonymkode: 1fa31...aed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...