Gå til innhold

Nå er han interessert ja..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av de "evig single". Vært singel i ti år, er 33 nå. Møtt utallige "drømmemenn" som jeg enten har hoppet til køys med for tidlig, ønsket å være seriøs med for tidlig eller ikke tatt hintet om at han virkelig var interessert før det var for sent.  

For litt over et år siden innledet jeg en flørt med en kollega, vi hadde da kjent hverandre som venner i ca ett år. Jeg var kjempeskeptisk, men likte han så godt og trodde det var gjengjeldt. Satset også viste det seg etter noen måneder at han var "ikke klar" for et seriøst forhold. Fordi vi er kollegaer valgte jeg å jobbe for å opprettholde et slags vennskap med han.

Og nå - når jeg endelig er kommet over han, da angrer han selvfølgelig på at han "rotet" meg vekk og ønsker å bli sammen. Jeg visste han kom til å angre, og holdt derfor fast på følelsene jeg hadde for han mye lengre enn jeg burde. Ga tilslutt opp, og da er han interessert. Dette skjer meg "ofte", hvorfor er det sånn? Må jeg virke uinteressert for å få en kjæreste? Hva er trikset? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi menn vil ha det de ikke kan få. Det går mer på egoet og konkurranseinnstinktet dems enn på de faktiske følelsene og visjonene dems. Så fort dem har sveiva fisken opp i bøtta si igjen så er de andre fiskene mer spennende igjen.
Så, ikke gidd å la deg kaste bort på sånne menn som man aldri kommer noe sted med, bare frem og tilbake, liker liker ikke, en ekte og verdig mann spiller ikke et slikt spill og er ikke redd for å immøtekomme interessen sin med kvinnens interesse.

Anonymkode: db923...6db

Skrevet

Fordi menn vil ha det de ikke kan få. Det går mer på egoet og konkurranseinnstinktet dems enn på de faktiske følelsene og visjonene dems. Så fort dem har sveiva fisken opp i bøtta si igjen så er de andre fiskene mer spennende igjen.
Så, ikke gidd å la deg kaste bort på sånne menn som man aldri kommer noe sted med, bare frem og tilbake, liker liker ikke, en ekte og verdig mann spiller ikke et slikt spill og er ikke redd for å immøtekomme interessen sin med kvinnens interesse.

Anonymkode: db923...6db

Jeg vet ikke hva du røyker, men om det ikke er reseptbelagt eller ulovlig, så høres jo dette meget bra ut, og antageligvis verdt å teste ut :)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...