Gå til innhold

Plastiske operasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du ha datet meg om du visste at jeg hadde tatt flere plastiske operasjoner? Har gått ned 70 kg i vekt og flere plasser hang det løshud som jeg har fikset på. det plaget meg både fysisk og psykisk. Nå er jeg stram og fin i kroppen men har noen arr her og der. Ville du ha datet meg og ville du ha visst dette på forhånd før du datet meg?

Er litt usikker på om jeg skal si dette til datene mine, om det har noe å si? Vil jo ikke at hele verden skal vite om disse operasjonene, og tenk om det ikke blir noe videre ?

Hadde du sagt det, kun om det utviklet seg videre til kjæresteforhold, eller sagt det før dere datet?

Gruer meg til å ha sex første gangen, tenk om han oppdager noen arr?

Er det turn off med arr etter plastiske operasjoner, dette er operasjoner som var nødvendige pga plager. Kunne dere tent på meg selv om jeg har fikset på kroppen min etter vekttap?

Anonymkode: 630a2...4a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du først kan fortelle at du har gått ned 70 kg i vekt, og på et senere tidspunkt kan du nevne at du har noen små arr etter de nødvendige operasjonene. Det er ikke nødvendig å fortelle om vektnedgangen på første date altså, men ikke vent så lenge heller. Hvis han reagerer positivt på at du har klart å gå ned så mye i vekt, og fortsatt viser like mye interesse, så tror jeg ikke han vil miste interessen pga noen arr.

Anonymkode: 9b27b...674

• Liker 2
Skrevet

Gjør akkurat som du vil. Ingen er berettiget å vite noe som helst, men hvis du uansett har noen arr kan du jo nevne det. 

Personlig hadde det ikke plaget meg, så lenge jeg var tiltrukket av utseendet der og da.  

Anonymkode: 9a00c...98b

• Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke at dette skal være relevant for noen.
Selv hadde jeg ikke reagert på det. Heller ikke fortalt det.
Forteller ikke datene mine om lungeoperasjonen jeg tok for noen år siden  eller andre helt urelevante ting.

Det ville kanskje blitt mer naturlig å nevne en stund inn i forholdet om man for eksempel dro på trening sammen eller snakket om mat og fedme sammen for eksempel, men vil være snodig på en date. Skrytete og skremmende.

Anonymkode: c383e...614

• Liker 3
Skrevet

Jeg har gått ned 60kg og dette har ikke vært annet enn positivt på mine dater. De fleste er veldig imponert. Nå har jeg ikke operert løs hud da jeg ikke har all verden av det. Har selvsagt litt i tillegg til strekkmerker, men dette er det ingen av de som har sett meg naken som har reagert på. 

Skrevet

Men jeg dater en nå og har ikke nevnt noe om dette, men vi bgynner å bli intime nå, kyssing og ta på hverandre. Må vel fortelle han det nå før han ser arrene på magen :( Er redd han vil synes det er stygt med arr der, har også arr på armene etter armplastikk. Gruer meg, er redd han vil synes det er stygt :(

Skrevet

Jeg har tatt full bukplastikk, da jeg ble helt enorm i ene svangerskapet mitt, fikk og delte magemuskler. Og jeg har aldri fortalt dette til noen jeg dater. Selv om jeg har ett arr over hele magen. Men arret er jo lyst og fint. Så tenker at hvorfor skal de reagere på det. Jeg har og noen arr på benet, etter operasjon da jeg hadde komplisert brudd. Men jeg forteller jo ikke om det.

Men du får gjøre det du selv føler for.

Anonymkode: 65e3e...34e

Skrevet

Jeg har tatt full bukplastikk, da jeg ble helt enorm i ene svangerskapet mitt, fikk og delte magemuskler. Og jeg har aldri fortalt dette til noen jeg dater. Selv om jeg har ett arr over hele magen. Men arret er jo lyst og fint. Så tenker at hvorfor skal de reagere på det. Jeg har og noen arr på benet, etter operasjon da jeg hadde komplisert brudd. Men jeg forteller jo ikke om det.

Men du får gjøre det du selv føler for.

Anonymkode: 65e3e...34e

Har de ikke spurt deg under sex hva slags arr du har da?

Skrevet

Dytt

Skrevet

Nå har jeg bare droppet han av frykt for hva han ville synes om kroppen min. Han ble nærgående og begynteå ta på meg og da trakk jeg meg, selv om jeg liker han. tror ikke menn liker arr.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...