Gå til innhold

Nok et bevis på hvor spesielle folk er...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....her inne, vel og merke. Mens folket der ute har bekymringsverdig mye gjeld, har jeg lest i tråd etter tråd her hvor lite gjeld folk har, hvor stor buffer som finnes, hvor uansvarlig folk som ikke har igjen flere tusen når lønning kommer er.

Hurra for oss, og for at vi samles på ett sted. :danse:

For det er ikke sånn at noen juger, vel? 

http://e24.no/privat/finanstilsynet-historisk-hoey-gjeld-i-husholdningene/23558598

Anonymkode: fdd30...d09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke sikkert folk her inne lyver, men at det heller kun er de som sitter godt i det som svarer.

Anonymkode: c071b...950

• Liker 15
Skrevet

Det er ikke sikkert folk her inne lyver, men at det heller kun er de som sitter godt i det som svarer.

Anonymkode: c071b...950

Tror vel egentlig også det. Synd, for det utelukker mangfoldet, men er vel bare et symptom på hvordan det er ellers i samfunnet.  :) 

Anonymkode: fdd30...d09

Skrevet

Det er jo da også faktisk bøtter og spann med tråder her inne med folk som ikke har penger til det aller nødvendigste  (bortsett fra pc og Internett da)... Og tråd på tråd om de som trenger NAV for å i det hele tatt overleve. 

Anonymkode: 9ae09...0d1

• Liker 3
Skrevet

Det er jo da også faktisk bøtter og spann med tråder her inne med folk som ikke har penger til det aller nødvendigste  (bortsett fra pc og Internett da)... Og tråd på tråd om de som trenger NAV for å i det hele tatt overleve. 

Anonymkode: 9ae09...0d1

Tror ts leser det h*n vil lese. Jeg ser også side opp og side ned med innlegg/tråder der vanskelige økonomiske situasjoner diskuteres.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at de som svarer her inne ikke nødvendigvis representerer hele Norge, men kun et lite utsnitt.

Ikke for det, det som AB over her påpeker, det er faktisk flere tråder her inne som tyder på nettopp det som det linkes til i ts' innlegg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Artikkelen sier vel ikke at mange folk sliter, men at mange folk kommer til å slite dersom dagens økonomiske situasjon endrer seg.

Eller er det "om renten går opp 3% kommer jeg til å få det trangt"-tråder du savner?

Det er vel mer sannsynlig at de som sitter på den grønne gren skryter og de som sitter i (potensielle) problemer holder munn, enn at noen lyver.

• Liker 1
Skrevet

Du skal jobbe ganske hardt med deg selv for å ikke sette deg ned å skrive skryteinnlegg når tråden heter "hvor mye spenn har du?" om du har mye spenn. De fleste cummer nok litt når de får muligheten. At 50 stykker får ut litt skryt (brunt gørr? er ikke alt brunt gørr om dagen?) i en tråd på et forum med flere titalls tusen mennesker syne jeg ikke forteller oss noe som helst. 

Skrevet

Jeg er den som skriver fakta i sånne tråder ang konto og gjeld, men får oftest høre at jeg skryter. Så derfor har jeg sluttet å svare på sånne tråder. 

Så hvis folk skriver at de har mye penger er løgn, men hvis det er det motsatte er sant? Hvorfor det? KG-brukere er uansett ikke representativt for det som står i artikkelen. Kanskje det er mange her inne som har penger. 

Anonymkode: c5e32...135

• Liker 1
Skrevet

De aller fleste sakene på nettaviser angående den rekordhøye boliggjelden i Norge får lite respons. Det hersker nærmest en øredøvende stillhet rundt dette temaet. Så det er ikke bare her på KG dette skjer. Jeg vet ikke, kanskje danser folk ubekymret rundt gullkalven. Eller kanskje holder de seg livredde for øyne og ører og håper faren forsvinner hvis de bare ignorerer den lenge nok. 

Skrevet

De fleste cummer nok litt når de får muligheten.

Altså... Enten er dette tidenes avsporing, eller så har jeg en mer grisete oppfatning av hva det innebærer å "cumme" enn andre.

Skrevet

Største andelen her inne er rauhål, løgnere og bedrevitere... Ingen hemmelighet det, inkludert meg selv..

Anonymkode: c287a...f8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...