Gå til innhold

Foreldre som ikke liker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du har kjøpt et nytt klesplagg som du liker godt og dine foreldre sier gjentatte ganger at de ikke liker den, da blir du kanskje såret?

Sier du noe da? Svarer bare hyggelig igjen, bærer over med det? Eller forsvarer du det, eller hva er din reaksjon?

Tror jeg som oftest bare sier at jeg liker den. Men kjenner jeg blir så såret når de sier det gang på gang etter at jeg har kjøpt noe nytt. Ofte er jeg i veldig godt humør og er glad for å vise hva jeg har kjøpt. Lurer egentlig på hvorfor jeg så mange ganger vil vise dem, jeg vet jo omtrent hva svaret kommer til å bli. Men jeg håper vel på at de vil si at det er fint, og noen ganger skjer det.

Vil jo høre deres mening, men det gode humøret forsvinner litt når de kommenterer at de ikke liker.

Anonymkode: b1aee...10d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg hadde bært over med det. Det er meg som liker og skal gå med plagget, ikke dem.

Skrevet

Jeg har alltid sagt til min mor at hvis hun ikke har noe pent å si så trenger hun ikke si noe eller at hun har ikke noe med hva jeg har på meg.  Sier hun at det er fint så syns hun det er fint, sier hun ikke noe gidder jeg ikke spørre for da vet jeg at hun syns det er mindre fint 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...