Gå til innhold

Hur långt mellan frieri och bröllop?

Hur långt mellan frieri och bröllop?  

1. 1. Hur långt mellan frieri och bröllop?

• 3 - 6 månader
      3
    • 12 - 18 månader
      7
    • mindre än 3 månader
      0
    • mer än 18 månader
      15
    • 6 - 12 månader
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jag ser att många har bröllop planerade om ett år eller ännu längre fram i tiden. Personligen skulle jag aldrig kunna vänta så länge på att få min man. Vi har 3 ½ månads planering från frieri till bröllop, hur långt har ni? Varför vill man vänta så länge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frieriet var i juni i fjor og bryllupet er i august. Vi har valgt den datoen fordi vi allerede hadde bestilt leilighet på rivieraen - den perfekte bryllupsreise for oss, en uke etter vielsen.

Ellers så må jeg jo si at vi ikke har planlagt i ett år. Gledet oss ja, men planleggingen har først kommet i gang senere.

Gjest Sannasola
Skrevet

Hei!

Vi bruker nok heller ikke så lang tid på dette nei. Frieriet var 1. mai i år, og vi gifter oss 14. september i år. Så ca. 4 mnd. Det er meeer en nok for oss ja.

:wink:

ikke-logga-inn-sannasol

Skrevet

Min kjære fridde 25. april i fjor, og 22. juni i år giftet vi oss :)

Skrevet

Vi forlovet oss 24. juli 2001 og giftet oss 15.juni 2002. Akkurat passe det, for det var ikke lett å få lokale til såpass mange mennesker, selv om vi bestillte nesten ett år i forveien.

Nå skla det vel sies at datoen ikke ble satt den dagen vi forlovet oss, men på et litt senere tidspunkt :)

Skrevet

vi forlovet oss 20 juli i fjor og skal gifte oss 1 år og 14 dager etter :)

datoen ble ikke satt før i januar da, så vi hadde ikke god tid til å planlegge.

Skrevet

Vi kommer til å ha vært forlovet i 2 1/2 år når vi gifter oss. Dette er av praktiske årsaker. Vi ønsket å vise at vi har tenkt å dele resten av livet, men hadde ikke råd til bryllup. Og dessuten ønsket vi å kjøpe oss leilighet først (det var grunnen til at vi ikke hadde råd til bryllup) Derfor ble det forlovelse med vage planer om bryllup "om noen år". Og nå sparer vi på harde livet!

Skrevet

Akkurat som Engel går det 2 1/2 år mellom frieri og til bryllupet står fordi det kommer en aldri så liten husbygging i mellomtida :wink:

Vi forlova oss 01.01.01 og gifter oss 05.07.03. Datoen blei satt et år etter frieriet, 01.01.02. Grunnen til at vi forlova oss var jo å vise omverdenen at vi elsker hverandre og har til hensikt å gifte oss "snart".

Jeg er i dag, med all husbygginga snart tilbakelagt, svært glad for at det ikke er bryllup denne sommeren -til det er vi rett og slett for slitne :( Med begge i full jobb i tillegg til å bygge hus (dvs hard jobbing fra 7.00 til 23.30), er jeg redd for at vi hadde gått i koma på bryllupsdagen hvis vi skulle ha planlagt dette i tillegg :wink: Derfor venter vi til neste jordbærsesong... :D

Skrevet

Frieri 11. februar 2002 og bryllup 17. august 2002. Det er nok litt knapp tid til all planlegging. Jeg er i svangerskapspermisjon, så det er nok det som har berget oss.

Skrevet

Vi bestemte oss for å gifte oss 8. juli i år, og skal gifte oss 25. okt. også iår :D

Jeg er glad vi ikke skal vente lengre. Har jo lyst det skal skje nå jeg! Litt spesielt da vi skal holde det hemmelig til vi er gift. Jeg har jo så lyst å rope det ut :ler:

Skrevet

Min kjære fridde for mange år siden, men pga økonomi, og diverse ting som har skjedd i familien, så står bryllupet nå om 6 dager.

Synes det er greit jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...