Gå til innhold

Parfyme

Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har hørt at Lolita Lempicka er en nydelig parfyme. Vet at parfyme lukter forskjellig på alle.

Selv bruker jeg Laura fra Laura Biagiotti til hverdags, og Hypnotic Poison "til fest".

Jeg er nysgjerrig på disse parfymene:

1881 Cerrutti

J`adore

Naomi fra Naomi Campbell

Kan noen fortelle meg åssen de lukter??

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker selv Naomi icon_smile.gif

syns den lukter kjempe godt, er heller

ikke for sterk, som

mange skal ha den til å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker J`adore.

Elsker den. Den er bestsegeren vår. Så det er mange som har den. Og det syntes jeg er litt kjedelig.(jeg liker ikke å lukte som

"alle" andre)

Naomi lukter billig. (ikke horete billig, men man merker at den ikke har vært så dyr å produsere.) Mange av kundene våre liker ikke denne, og de som kjøper den er de helt unge som syntes den har en grei pris. (den er billigere enn andre parfymer)

1881 er en god parfyme, men den passer ikke til meg!

Men min STORE favoritt, er

Premier jour fra nina ricci!

Den anbefales på det sterkeste!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte Escape en stund, men så ble jeg litt lei og tenkte jeg skulle prøve noe nytt. Prøvde sikkert 15 parfymer før jeg fant en jeg virkelig likte og det er J`adore! Synes den lukter helt UTROLIG godt.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolita Lempicka er gei nok. Litt for "damete" etter min smak, men det er fra person til person. Min personlige favtoritt er utvilsomt "Image" fra Cerutti, yum-yum! icon_smile.gif

Klems,

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kathruska

Jeg liker naomi campbell parfymen kjempegodt, den er passe søt og tung. Parfymer som J'adore er ikke noe for meg, jeg har aldri likt den, syns den lukter altfor ordinært, den minnet meg om 100 andre parfymer. Min aller største favoritt er nok Diors Hypnotic Poison, den er farlig sexy icon_smile.gif

Ellers syns jeg Nina Ricci's Nina Ricco (den hvite med fuglene) er fin til hverdags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg bruker samme parfymer som deg=)Synest de er kjempe gode! Jeg har bare prøvt j`adore av dem du nevner. Den kan være litt sterk til å begynne med, men etter hvert blir den bare bedre og bedre. Noen vil vel si at det er mer en "party" parfyme enn en som man bruker til hverdagene. Jeg brukte den mer som en "party" parfyme.

Håper du har fått litt hjelp=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

parfyme. får utslett av eau de toilette. og så lukter det mye bedre og varer mye lenger. for øvrig: eau d'issey er den eneste som lukter noe godt på meg. og den er så deilig, jeg går og lukter på håndleddene mine halve dagen. d&g light blue og aqua di gio går an, men direkte godt kan jeg ikke si at de lukter. blir alltid litt deppa når jeg prøver ut noe som lukter godt på andre og så er det bare fælt på meg. tester ofte andre parfymer, men det er noe med at i kombinasjon med min egen lukt er nesten alle parfymer like deilige som kattepiss. brukte mange år på å finne noen jeg ikke blir kvalm av. enten er det nesa mi som er overfølsom ellers er det kroppslukta mi som er rar. det verste var da jeg prøvde calvin klein truth, da måtte jeg faktisk spy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...