Gå til innhold

Er det umoralsk å lage trolletråder på KG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, helt enkelt: Er det umoralsk å lage trolletråder/tulletråder på KG? 

Blir du irritert/sint hvis du oppdager at du har lagt sjela di i å svare på noe som bare er bullshit? 

Synes du at forumet er så dødt uansett, så noen tulletråder er bare positivt? 

Hva mener du? 

Anonymkode: cdd0b...4c6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs litt hva det gjelder.

Jeg prøver å tenke som så , at selv om vedkommende som lager tråden bare vil provosere, så kan det være andre der ute som faktisk har et reelt problem med det trådstarter spør om. Så jeg prøver å svare ut i fra det.

• Liker 2
Skrevet

Når folk legger energi, innsats og tid i å hjelpe noen som kommer med et problem, er det dårlig gjort å bruke dette til egen underholdning.

Det ødelegger også for de som har reelle problemer og poster disse, men blir møtt med skepsis og beskyldninger om trolling fordi historien er så spesiell.

• Liker 4
Skrevet

Blir du irritert/sint hvis du oppdager at du har lagt sjela di i å svare på noe som bare er bullshit? 

Hva mener du? 

Det er i det minste hakket bedre enn alle rasisttråder som forumet drukner i.

Anonymkode: afdff...dba

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor ikke? Det kan jo være gøy å se hvor sinte noen blir her inne. Så lenge du ikke kødder om alvorlige ting da. Men jeg har laget tråder her inne som ikke har vært helt sanne fordi jeg ville se folks reaksjoner. :P

Anonymkode: 8d203...dc0

• Liker 1
Skrevet
 Kunne vært positivt, men nivået på trollingen her inne er så lavt og er så sjeldent morsomt at jeg ser ikke poenget.

Anonymkode: 445ae...e9b

• Liker 1
Skrevet

Det er vel sjeldent jeg legget sjela mi i svarene på KG :ler: , så folk får trolle i vei.

• Liker 2
Skrevet

Så lenge det ikke er ondsittet troll som hetser og truer og sprer om seg med bare dritt er det helt ok for meg. Mange tråder er ganske morsomme :P

Anonymkode: 66ce2...d52

Skrevet

Så lenge det ikke er ondsittet troll som hetser og truer og sprer om seg med bare dritt er det helt ok for meg. Mange tråder er ganske morsomme :P

ondsinnet*

Skrevet

jeg syns det kan live opp litt.

Anonymkode: 1a9c8...9be

• Liker 1
Skrevet

Laget et par trolletråder fra AB, fikk PM fra en admin om at trolletråder ikke var ok, og at det kunne føre til utestengelse. 

- Da gikk deg opp for meg at AB ikke er så anonymt likevel..

Anonymkode: 64396...050

Skrevet

Laget et par trolletråder fra AB, fikk PM fra en admin om at trolletråder ikke var ok, og at det kunne føre til utestengelse. 

*Da gikk DET opp for meg

Skrevet

Hvilken type trolletråder var dette da? 

• Liker 1
Gjest Franke Ann
Skrevet

Har laget flust av trolletråder, dersom dere med "trolling" mener at problemstilingen er oppkonstruert. Men det er jo ikke poenget om problemstillingen er sann eller ikke akkurat der og da. Det er hvordan folk reagerer som er poenget. En trolletråd kan få en "intellektuell" verdi av folk som svarer med gode argumenter, og den kan også få en ren underholdningsverdi av folk som svarer med "flaming". En god trolletråd skal etter min mening ha litt av begge deler.

Skrevet

Synes det er greit å trolle, men det burde finnes etikette for trolling. Ikke kapre andres tråder, ikke spamme, osv.

• Liker 1
Gjest Kaffelattn
Skrevet

Hva mener du? 

Synes det er positivt med debatt uansett om temaet er fiktivt eller ei.

Skrevet

Setter pris på en god trolletråd. Det er jo mye mer morsomt med "jeg opplevde..." enn "tenkt sinario, hvis noen...". Det liver opp forumet. Men de bør helst være godt laget da :)

Anonymkode: a4989...ea5

• Liker 1
Skrevet

Jeg hater når folk troller, hvorfor kan ikke alle være like seriøs som meg? I dag kalte noen meg for en fugl, og en annen kalte exen og min framtidige kjæreste for inn-avlet. Hvordan skal man kunne ha en sivilisert diskusjon i et slikt fiendtlig miljø?

Skrevet

syns en ordentlig bra trolletråd er gøyal. Ikke de som er hatefulle eller bitterpikktrolletråder, det er bare kjedelig og oppbrukt. Liker de som er helt vanvittige. Noen som husker hun som sugde bensin i svangerskapet? :fnise:

Anonymkode: 82a78...ed9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...